דיגיטל וטק

טמרס טלקום במהלך אסטרטגי: "תשתית תקשורת רחבה ומתקדמת"

קבוצת התקשורת תקים HUB תקשורת בינלאומית בחוות השרתים סרברז בכפר סבא. קבוצת התקשורת תאפשר לחוות השרתים של רני צים וקרדן גבע, שימוש בכבל התת ימי ותספק שירותי תקשורת מהירים וחיבור ישיר לעננים גלובליים. אלון וולקן, מנכ"ל קרדן ישראל: "הפלטפורמה הטובה ביותר לארגונים עסקיים"

מערכת ice | 
שירותי ענן (צילום vecteezy)
חברת התקשורת הבינלאומית, טמרס טלקום, הודיעה כי תקים חדר תקשורת מרכזי (HUB) בחוות השרתים התת-קרקעית המתקדמת סרברז, בבעלות קרדן ישראל-גבע ורני צים. חוות השרתים הממוקמת בכפר סבא, נמצאת בשלבי הקמה מתקדמים ותספק שירותי אירוח, תקשורת ושירותי ענן לארגונים עסקיים ובינלאומיים. החווה היא מהגדולות בישראל ותחל את פעילותה בסוף השנה עם הספק חשמל של 16 מגה וואט.
התשתית האופטית הגלובלית והמקומית שתוקם ב-HUB של חברת טמרס טלקום תשמש לצרכי אספקת שירותי תקשורת בינלאומיים ומקומיים ללקוחות המתקן וללקוחות עסקיים בישראל. טמרס תאפשר אספקת שירותי תקשורת מהירים ומתקדמים לארגונים עסקיים וחיבור ישיר לעננים הגלובליים באמצעות הכבל התת-ימי שהניחה ומפעילה. החיבור לסרברז הוא חלק נוסף בפריסת התשתית של טמרס לחוות השרתים המוקמות בישראל.
תום קורן (צילום: שי כהן)
תום קורן, מנכ"ל קבוצת טמרס טלקום: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם סרברז. תשתית התקשורת הרחבה שלנו מאפשרת לייצר מגוון רחב של שיתופי פעולה, כמו גם פתרונות ייחודיים כדוגמת שירות ה-DR שהשקנו לאחרונה, המאפשר לחברות וארגונים, באמצעות הכבל התת-ימי שלנו, להציב את שרתי הגיבוי DR  שלהם בחוות השרתים המתקדמת שלנו בקפריסין, ולהתחבר אליהם בזמן השיהוי הנמוך ביותר מישראל". 
אלון וולקן, מנכ"ל קרדן ישראל מקבוצת היזמים של שותפות קרדן-צים-גבע, הבעלים של סרברז: "אנחנו מברכים על שיתוף הפעולה עם טמרס טלקום, שהינה קבוצת תקשורת בינלאומית מובילה. תשתיות התקשורת המתקדמת יאפשרו ללקוחות חוות השרתים שלנו לקבל שירותי תקשורת מתקדמים ושירותים נוספים במתקן המתקדם שאנו מקימים. השילוב של מתקן מהטובים שיש - תת קרקעי, ממוגן, בעל יתירות גבוהה וקיבולת חשמל משמעותית, לצד שירותי תקשורת מתקדמים, מהווה את הפלטפורמה הטובה ביותר לארגונים עסקיים". 
סרברז היא חברת הדאטה סנטרס של קרדן ישראל-גבע ורני צים. החברה מקימה את חוות השרתים המתקדמת שלה בכפר סבא, חווה תת קרקעית בהיקף של 10MWIT ועתידה להגדיל את קיבולת ייצור החשמל באתר בשנים הקרובות באמצעות הקמת תחנות השנאה פרטיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה