השוק

חברת התקשורת הישראלית בעסקה בינ"ל: במה הושקעו 30 מיליון דולר?

טמרס טלקום חתמה על הסכם עם חברת תקשורת בקפריסין, במסגרתו תרכוש את פעילות האירוח ואספקת שירותי קיבולת בינלאומית מתחנה קיימת באזור פאפוס. שווי העסקה עומד על 30 מיליון דולר, והיא צפויה להתבצע ב-22 ביוני
מערכת ice | 
סיבים אופטיים-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
חברת טמרס טלקום, חברת הבת של קרן ההשתלמות אלומה, רכשה מחברת תקשורת בקפריסין את פעילות האירוח ואספקת שירותי קיבולת בינלאומית מתחנה קיימת באזור פאפוס, בהיקף של 30 מיליון דולר. מועד השלמת העסקה צפוי להתבצע ב-22 ביוני, ולמעשה מדובר בצעד אסטרטגי וחשוב לחיזוק הקשרים בין המדינות.
כפי שדווח לבורסה, באלומה ציינו: "בכוונת טמרס לפעול להרחבת פעילות תחנת הנחיתה ובכלל זה למימוש זכויות בנייה נוספות בתחנת הנחיתה, שאם ימומשו, עשויות להכפיל את שטחי האירוח בתחנת הנחיתה". כמו כן, טמרס טלקום חתמה על הסכם עם חברות תקשורת ישראלית נוספת וחברה זרה, במסגרתו תוקם מערכת כבלי תקשורת בינלאומיים בין אירופה לאסיה אשר תעבור בישראל. טמרס תספק למפעילי הכבל תחנות נחיתה לכבלים התת-ימיים, שירותי אירוח לציוד תקשורת ועוד מגוון כלים חשובים לצורך הפרויקט.
 
עסקה נוספת עליה חתמה בעבר טמרס היא עם חברת פרטנר, שבמסגרתה תיצור החברה מסדרון תקשורת בין הים התיכון לבין מעברי הגבול עם ירדן, כחלק מהרחבת תשתית הסיבים לחיבוריות בין המזרח למערב דרך ישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה