דיגיטל וטק

כאן 11 בהלם: מתקפת סייבר קטלנית על תאגיד השידור בישראל

כאן 11, תאגיד השידור הישראלי, חשף כי בסוף חודש אפריל בוצעה כנגד תאגיד השידור הישראלי מתקפת סייבר קטלנית, בניסיון לחדור למערכות הדיגיטליות של הארגון. כך זה הסתיים
מערכת ice | 
בניין התאגיד בירושלים (צילום שי אפשטיין)
כאן 11, תאגיד השידור הישראלי, הוציא היום (שלישי) הודעה דרמטית במיוחד, בה חשף כי בסוף חודש אפריל בוצעה כנגד תאגיד השידור הישראלי מתקפת סייבר קטלנית, בניסיון לחדור למערכות הדיגיטליות של הארגון.
בהודעה הרשמית שהוציא תאגיד השידור הוא חש, כאמור כי בסוף חודש אפריל בוצעה כנגד תאגיד השידור הישראלי מתקפת סייבר, זאת בניסיון ובמטרה של גורמים עוינים ככל הנראה לחדור למערכות הדיגיטליות של הארגון.
מתאגיד השידור נמסר כי מייד עם היוודע הניסיון, פנה תאגיד השידור בישראל לכל הרשויות הרלוונטיות, ובכללן מערך הסייבר הלאומי, משטרת ישראל והרשות להגנת הפרטיות, והודיע כי הוא עובד מולן בשיתוף פעולה מלא לתחקור של האירוע.
עתה, כחודשיים לאחר האירוע, תאגיד השידור בישראל חשף כי ככל הידוע לו, ניסיון התקיפה לא צלח. נוסף על כך דיווח תאגיד השידור בישראל כי לא בוצעה חדירה משמעותית למערכות התאגיד, לא נפגעו שידורי כאן 11 באף פלטפורמה ולא הייתה דליפת מידע מתוך הארגון. לאחרונה, עוד ועוד גופים בישראל חווים ניסיונות של פריצה למערכות ומתקפות סייבר על ארגונים גדולים בישראל.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה