דיגיטל וטק

פייסבוק תחזיר את הצעירים? סגנו של צוקרברג בהצהרה מפתיעה

טום אליסון, מנהל הרשת החברתית וסגן נשיא במטא, התייחס בפוסט שפרסם לעתיד הרשת החברתית. לדבריו, עשרים השנים הקרובות יכללו פיתוח הדור הבא של המדיה והטמעה של יכולות בינה מלאכותית חדשות. הוא הוסיף כי החברה שואפת לפתח את טכנולוגיית ההמלצות המובילה בעולם עד 2026
מערכת ice | 
מארק צוקרברג (צילום shutterstock, unsplash)
טום אליסון, מנהל פייסבוק וסגן נשיא במטא, התייחס בפוסט שפרסם לעתיד של פייסבוק, וציין כי הפלטפורמה תתמקד ב-20 השנה הקרובות בשתי משימות עיקריות: פיתוח הדור-הבא של המדיה החברתית עבור צעירים, ובהטמעת יכולות בינה מלאכותית חדשות. על פי ההודעה שנמסרה הבוקר (שלישי) על ידי החברה, פייסבוק תשים דגש על קהלים צעירים (Young Adults; אנשים בגילאי 18-29). 
לדברי החברה, פייסבוק מדווחת כיום על יותר מ-40 מיליון משתמשים צעירים בארה"ב ובקנדה שפעילים בפלטפורמה מדי יום. זהו המספר הגבוה ביותר ב-3 השנים האחרונות. ברחבי העולם, יותר מ-1.8 מיליארד איש משתמשים בקהילות פייסבוק מדי חודש. אליסון הוסיף כי פייסבוק תרחיב את יכולות ה-AI  שלה, והציבה מטרה: עד 2026, לפתח את טכנולוגיית ההמלצות המובילה בעולם.
 
פייסבוק פועלת לשפר את טכנולוגיית הדירוג של הפיד וה-Reels, כדי לספק המלצות בצורה יעילה יותר. שדרוג זה נעשה באמצעות פיתוח של מודל וארכיטקטורה חדשים, שעד כה נוסו בפיילוט מוצלח בסרטוני ה-Reels בפייסבוק. בשנה הקרובה, המודל החדש יוטמע בכלים נוספים בפלטפורמה, כולל ההמלצות בפיד וכלל מערכת הווידאו.
 
אליסון הוסיף כי פייסבוק ביצעה השנה שיפורים בחוויית הווידאו בפלטפורמה, לרבות נגן וידאו במסך מלא וכלים חדשים לצפייה בסרטונים. כעת, הנגן החדש זמין בכל העולם, לרבות בישראל. פייסבוק גם שיפרה את היכולת של אנשים לשתף אחד עם השני סרטוני וידאו, בין אם דרך הפלטפורמה ובין אם דרך פלטפורמות אחרות כמו וואטסאפ. פייסבוק מדווחת כעת על צמיחה שנתית של יותר מ-80% בשיתוף סרטונים מתוך הפלטפורמה.
פייסבוק השיקה לפני כשנה וחצי כלי חדש בשם Professional Mode המיועד ליוצרי תוכן שרוצים להגדיל את קהלי העוקבים שלהם. כיום, יש יותר מ-100 מיליון אנשים שמשתמשים בכל יום ב-Professional Mode. "חברת Meta גם שיפרה את מודל התשלום, המאפשר ליוצרי תוכן להרוויח בהתאם לביצועי התוכן שלהם בפייסבוק. שינוי זה מפשט את אופן ההשתכרות של יוצרי תוכן, ומאפשר הזדמנויות חדשות להתפרנס בכל הפורמטים – כולל תמונות, סרטונים וטקסט", נמסר בהודעת החברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה