דיגיטל וטק

חברת "סייקוד" הישראלית בהישג אדיר: רכשה את חברת הסייבר האירופית

חברת הסייבר סייקוד רוכשת את חברת Bearer ומחזקת את יכולות זיהוי חולשות האבטחה בקוד של פלטפורמת ניהול אבטחת היישומים שלה.  ליאור לוי, מייסד-שותף ומנכ"ל הסיקווד: "הרכישה של Bearer היא רגע מרכזי עבור סייקוד"

מערכת ice | 
חברת סייקוד (צילום ניקי טרוק)
חברת הסייבר הישראלית סייקוד (Cycode), המובילה בתחום ניהול אבטחת יישומים (ASPM), מודיעה היום (שלישי) על רכישה אסטרטגית של חברת הסייבר האירופאית "Bearer".
הרכישה משלימה את פלטפורמת ניהול אבטחת היישומים שלה ומאפשרת לה להציע הגנה מקצה לקצה על כל תהליך פיתוח התוכנה של לקוחותיה. חברת Bearer האירופית, פיתחה גישה מתקדמת לניתוח קוד בעזרת בינה מלאכותית המאפשרת זיהוי חולשות אבטחה בקוד, זיהוי API והגנה מפני דליפת נתונים.
 
אותו מהלך שבו לוקחת חלק חברת הסייבר סייקוד, נחשב לצעד משמעותי עבורה בדרך להגשמת יעדיה: לאפשר לארגונים בכל העולם לפתח קוד באופן בטוח ובצורה יעילה ומהירה יותר.
הודות לשימוש בטכנולוגית הבינה המלאכותית של Bearer לקוחות סייקוד ייהנו מזיהוי, תעדוף ותיקון מהיר יותר של חולשות אבטחה בקוד תוך כדי מתן חוויה טובה יותר למפתחים ולצוותי אבטחה.
לפי חברת המחקר גרטנר (Gartner), שוק אבטחת היישומים הוא אחד הסקטורים הצומחים במהירות הרבה ביותר בעולם הסייבר, והיקפו נאמד ב-7.5 מיליארד דולר בשנה. בנוסף, גרטנר מציינים שעד שנת 2026, כ-40% מהארגונים שמפתחים תוכנה יאמצו פלטפורמה לניהול אבטחת יישומים. השילוב בין השתיים מאפשר למפתחים וצוותי אבטחה מערכת יעילה וקלה לשימוש.
ליאור לוי, מייסד-שותף ומנכ"ל סייקוד: "הרכישה של Bearer היא רגע מרכזי עבור סייקוד. שילוב הטכנולוגיה המתקדמת של Bearer מעצימה את פלטפורמת ה-ASPM השלמה שלנו ותספק את הדרך הקלה ביותר בשוק לאפשר שיתוף פעולה בין צוותי אבטחה לבין מפתחים על מנת לטפל יחד בחולשות אבטחה".
גיום מונטארד, מייסד-שותף ומנכ"ל Bearer: האיחוד שלנו מסמן אבן דרך משמעותית במסע שלנו, ויאפשר לנו להרחיב את הגישה וההשפעה שלנו על צוותי האבטחה והפיתוח הטובים בעולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה