תרבות ופנאי

מכה לישראל באירוויזיון: מתרסקת בתחזיות ו"האיום הפלסטיני" מועמד לזכייה

מסתבר שבעקבות ההתפתחויות עם המועמדות 'הפלסטינית', הצליחה איסלנד הקטנה שלא הייתה בכלל באיזור של המקום הראשון, להדיח המדינה את אוקראינה מהמקום הראשון ועלתה על חשבונה לפסגה של טבלאות ההימורים לזכייה, ישראל צנחה למקום ה-7 בתחזיות
מערכת ice |  1
אירוויזיון (צילום shutterstock)
במקום להחרים באיסלנד עשויים לשלוח זמר שמגדיר את עצמו פלסטיני לאירוויזיון 2024. זמר ערבי ממזרח ירושלים בשם בשאר מוראד עשוי לקחת חלק בתחרות הקדם אירוויזיון באיסלנד, אחת המדינות העוינות לישראל בתחרות, שאף איימה לא להשתתף בשל ההשתתפות של ישראל בתחרות, מסתבר שלרעיון הזה יש השפעה מידית על התחזיות.
מסתבר שבעקבות ההתפתחויות עם המועמדות 'הפלסטינית', הצליחה איסלנד הקטנה שלא הייתה בכלל באיזור של המקום הראשון, להדיח המדינה את אוקראינה מהמקום הראשון ועלתה על חשבונה לפסגה של טבלאות ההימורים לזכייה.
כמובן שנתון כזה עשוי לעודד אותם להשתתף בתחרות עם "האיום הפלסטיני". בינתיים, ישראל שבמשך שבועות ארוכים הובילה את הטבלה, במיוחד אחרי תחילת מלחמת 'חרבות ברזל', מאבדת כל סיפמטיה ופשוט התרסקה כאשר כרגע היא מדורגת במקום ה-7, המקום הנמוך עד כה שלה.

נחזור למוראד, האמן בן ה-30 הוא בנו של סעיד, שייסד את להקת "סאברין" החלוצית והיה מוזיקאי מוכר בעצמן. מוראד, אמן הבן הוא הומוסקסואל שמתגורר בשייח' ג'ראח ומחזיק בתעודת זהות כחולה ישראלית למרבה הכעס.
כמובן שלא הייתה לו בעיה לקבל את הכלים האומנתיים שלו בישראל ולמד בבית הספר רימון שם היה לתלמיד הפלסטיני הראשון. אם יזכה, הוא זכה שיחליט האם להשתתף בתחרות שתערך בשוודיה, זאת לאור הגיבוי המלא שמקבלת ישראל מאיגוד השידור האירופי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הכל פוליטי...אין מוזיקה נקיה מכך
    מעציב 01/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שנת 2024 ..אבודה מראש
    סגור