תרבות ופנאי

סטטיק מרגש: "ככה את הכי יפה אישה שלי"

סטטיק בירך את זוגתו, שופטת 'רוקדים עם כוכבים' וכוכבת 'פאודה', רונה לי שמעון, לכבוד יום הולדתה: "אלוהים נטע בך מפלא הבריאה שלו. הלוואי שהיינו יכולים לחגוג לך כמו שצריך, אבל נצטרך לדחות את זה לימים יפים. מזל טוב לאישה שלי"
תום נחום |  2
סטטיק (צילום מסך קשת 12)
כשמונה חודשים לאחר שנחשפה הזוגיות שלו ושל שופטת 'רוקדים עם כוכבים' וכוכבת 'פאודה', רונה לי שמעון, הזמר סטטיק, או בשמו האמיתי לירז רוסו, בירך את זוגתו לכבוד יום הולדתה ה-41 (למרות שנראית הרבה פחות...) כאשר כתב לה בסטורי באינסטגרם כך לצד סרטון של רונה לי בסטודיו הריקוד: "כמו ילדה בחנות ממתקים. ככה את הכי יפה. בתוך האלמנט שלך - עושה את מה שנולדת לעשות". 
עוד הוסיף: "כל מי שמכיר אותי יודע כמה אני אוהב לראות כישרון אמיתי. אני מעריץ של אנשים שפשוט מצוינים ביצירה שלהם. ואת - אלוהים נטע בך מפלא הבריאה שלו. הלוואי שהיינו יכולים לחגוג לך כמו שצריך, אבל נצטרך לדחות את זה לימים יפים. מזל טוב לאישה שלי".
כזכור, זאת לאחר הסרטון שהופץ ברשת בו רואים את יוצא “האח הגדול”, אורי נגר ואת גרושתו של סטטיק, שרית פולק, צמודים ומבלים יחד במועדון. הרבה שאלות עלו בקרב הגולשים. לאחר פרסום הסרטון הגולשים תהו האם היתה שם נשיקה או לא. בינתיים נראה שסטטיק מתייחס לכך בעקיפין.
לירז רוסו, הגרוש של פולק שיתף את ההישג המרשים שלו ברשתות החברתיות, כולל העובדה שהתברג ב"top 10" בשנת 2023 כשהגיע למקום השביעי באומנים המושמעים בטיקטוק וכתב: ״את האמת שזה הישג מדהים, חבל שאין יותר ראש לשמוח בזה. אבל הלב שלי במקום אחר״.
נגר השיב ברשתות וכתב: "אני ופולק לא ביחד, ובטח שלא התנשקנו. אמנם זה היה נראה אבל לא קרה, פולק היא כמו אחותי. היא רשומה אצלי ‘שרית של סטטיק’. היא כמו האחות הזאת שנותנת כאפה ובורחת. אם אני אהיה עם שרה זה כמו גילוי עריות".
עוד כתב והוסיף נגר כי: "אני מבין את המשמעות של להיות מוכר ואין פרסום רע וכל הדבר הזה. מפורסם שיעלה עליו אייטם ויגיד לכם שהוא סובל, שקרן. אבל יש משהו כל כך כואב בלקרוא את התגובות של אנשים”.
נגר שיתף גם בקושי הרב שהוא נתקל בתגובות הקשות ברשתות: “אני רב עם עצמי כל פעם מחדש להיכנס לפוסט ולקרוא תגובות או לא ולצערי אני חוטא בזה וכן נכנס לקרוא. ואז אתה מקבל את הפצצה לפנים, תגובות כל כך רעות שהאמת רובן מאינסטגרם פיקטיבי, אבל פתאום קופצים כמה שהם לא, וזה כמו חץ ללב”.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    דיביל היא כמו אמא שלך (ל"ת)
    טל 01/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אנשים משועממים
    ליז 01/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה לערבב בין נגר לסטטיק. כול אחד התקדם. די לא ילדים. תכבדו את עצמכם בושה . את מי מעניין מה רשום נגר בטלפון? את מי? סטטיק מזל טוב לרונה חיי את חייך בלי רעשי רקע.
    סגור