ויראלי

כוכב פאודה משתולל על הממשלה: "סכנה, להוריד מיד מהשלטון!"

השחקן תומר קאפון מבקר שוב את ממשלת נתניהו, ולא בפעם הראשונה. בסטורי באינסטגרם שלו כתב: "הממשלה הזאת סכנה! ואסור לנו לתת לה עוד יום אחד בשלטון ובקבלת החלטות"
מערכת ice |  3
פאודה (צילום אלייה ספינופולוס)
השחקן תומר קאפון ("פאודה", "תאג"ד", "בשבילה גיבורים עפים") המתגורר בארה"ב תקף אמש באינסטגרם שלו את הממשלה בפני מאות אלפי עוקביו, ולא בפעם הראשונה. בסטורי שפרסם כתב קאפון: "הממשלה הזאת סכנה! ואסור לנו לתת לה עוד יום אחד בשלטון ובקבלת החלטות".
כבר לפני כחודש פרסם קאפון באינסטגרם סטורי חריף נגד ראש הממשלה נתניהו וכתב כי הוא אינו כשיר לנהל את המלחמה מול חמאס. אז זעם קאפון על הציוץ של נתניהו בו האשים את הצבא ושב"כ במחדל ("בשום מצב ובשום שלב לא ניתנה התרעה על כוונות מלחמה מצד החמאס, להיפך, כל גורמי הביטחון, כולל ראש אמ"ן וראש שב"כ, העריכו שהחמאס מורתע ופניו להסדרה").
כך כתב קאפון לפני חודש: "ימי החסד עברו, אי אפשר לשתוק יותר. אנחנו צריכים מנהיג, קודקוד, אבא. בנימין נתניהו לא כשיר! לא יכול לתייג את החשבון המקורי של בר ביבי, כי אנשיו חסמו אותי מכל כיוון לעשות זאת, ומלהגיב וזה אומר הכל. המלחמה לא יכולה לשמש תירוץ לכך שנחזיק חזק ונחכה שהרכבת תגיע לתחנה!

"בזמן שנהג הקטר שלה תוקף ומחבל באחראים לביטחונה בדרך הקשה הזאת. הגיע הזמן לקחת על הדעת והשכל הישר שלנו בעלות, להפיץ אור, להתחיל לכתוב פרק חדש בתולדות המדינה הכל כך חשובה הזאת, עכשיו. העיניים נפתחות, אין שנאה, יש בהירות. עם ישראל חי. אנחנו, אנחנו, ננצח", הוסיף קפון.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מי זה הקפון הזה?
    מולי 12/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יושב בארה"ב ונותן עצות?ואתם נותנים לנפולת נמושות הזה בימה?
    סגור
  • מולי
    רועי 12/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביביסט מסריח ?
    סגור
  • 1.
    חחחח
    מוטי 12/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אהבתי את המישפט "המיתגורר בארה"ב. ופותח את הפה.
    סגור