ויראלי

רונה לי שמעון בווידוי מצמרר: "דיכאון, אחת התקופות הקשות בחיי"

השחקנית ושופטת 'רוקדים עם כוכבים' חושפת בסטורי מרגש את תחושותיה בתקופה האחרונה, ומה החליטה לעשות כדי לשנות את זה
מערכת ice | 
רונה-לי שמעון (צילום אינסטגרם/ רונה-לי שמעון)
היא מוכרת לכולנו כשחקנית (פאודה), שופטת "רוקדים עם כוכבים" וכמובן גם כבת הזוג של סטטיק. אבל לא כולם יודעים מה עובר בראשה של רונה לי שמעון, מאז פרצה מלחמת חרבות ברזל. בסטורי מרגש שפרסמה היום (שלישי) באינסטגרם ל-267 אלף העוקבים שלה, היא משתפת כי החליטה לחזור לרקוד בלט כדי להחזיק את עצמה.
"בשעות הראשונות של הבוקר, נערך דיון רועש", כתבה רונה לי, "אותו דיון כל בוקר. ללכת לבלט. לא ללכת. יותר מתמיד, הפעילות הגופנית שפניתי אליה מתוך דכאון עמוק (שאנחנו שותפים לו כולם) עזרה לי להחזיק את הראש מעל המים. עם כוח, בלי כוח עם חשק. ובלי. התנועה הצילה אותי. שוב".

עוד כתבה: ״הייתי צריכה להתעקש על עצמי ממש חזק, כדי להחזיק מעמד באחת התקופות הקשות שהיו לי בחיי. פניתי למקום המוכר לי כי ידעתי שאם אני לא מצליחה לעזור לעצמי מבפנים, אני אהיה חייבת לעזור לעצמי מבחוץ. ידעתי שאני צריכה אנדורפינים שירימו אותי מהמצולות ובדיוק כך היה. אל תוותרו לעצמכם. זה הדבר הכי נחמד שאתם יכולים לעשות עבור עצמכם. כדי להרים שוב את הראש, כדי לחזור להאמין בטוב״.
לפני כשלושה שבועות חשפה רונה לי שמעון בפוסט נוסף, כי אחיה אלמוג נלחם בתוך עזה. "אף פעם לא הייתי כל כך מבולבלת. אף פעם לא חרב עלי ככה העולם. על כולנו. כעם. כאנשים. נפרדים. וביחד", כתבה אז. "כמה מחירים יש למלחמה הזאת. כמה זוויות. כמה אכזבות. כמה פחד. אלוהים הפחד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה