ויראלי

גרושתו של סטטיק בזוגיות עם כוכב 'האח הגדול'? האמת נחשפת

ב'ערב טוב עם גיא פינס', חשפו תיעוד של גרושתו של סטטיק, שרית פולק, במה שנראה כמו רגע אינטימי ונשיקה עם כוכב 'האח הגדול' אורי נגר, כאשר השניים הכחישו
תום נחום | 
סטטיק ושרית פולק (צילום אינסטגרם/ שרית פולק)
מסתכלת קדימה? אחרי למעלה משנה של גירושין, סטטיק שוחרר רשמית על ידי זוגתו לשעבר, שרית פולק. כוכבת האח הגדול לשעבר נחשפה בסוף השבוע בתיעוד מפתיע בו נראה כאילו היא ומשתתף העונה החולפת של 'האח הגדול', אורי נגר, מתנשקים, אך השניים, שלומדים ביחד משחק, הכחישו.
כזכור, פולק ערכה בשבוע שעבר סשן של שאלות ותשובות עם עוקביה באינסטגרם שם ענתה גם על המצב האישי שלה מאז הגירושים מהראפר המוכר. עכשיו היא ממשיכה לפזר רמזים. פולק כתבה: "הטוב עוד לפניי", עוד לפני כן בירכה אדם חבר קרוב: "יום הולדת שמח לחבר נפש שלי!!! אני מוקירה עליך ועל כל מה שהבאת איתך לחיים שלי. תודה על כל מה שעשית ואתה עושה עדיין למעני".
עוד הוסיפה: "הלוואי שזו תהיה השנה שלך בכל פרמטר, תמשיך להאיר את כולנו, אין מישהו בחבר׳ה שלא שרוף עליך אתה יחיד ומיוחד עם אנרגיות שממלאות את כולנו!!! אני אוהבת אותך 

השאלה אולי המעניינת ביותר הגיעה כמובן והיא נשאלה: "היי, התגברת על הגירושים?", אחרי שנשאלה, פולק ענתה על כך בשני חלקים: "שאלה של סוף 2022 כזה", העירה, והוסיפה בנחרצות "כן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה