ויראלי

זוכת האח הגדול מספרת בכאב: "צילמו אותי בעירום, התעללו בי"

זוכת העונה האחרונה של "האח הגדול", יובל מעתוק, דיברה על הפצע הפתוח שנותר בה בעקבות ההתעללויות הגדולות שעברה: "
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
זוכת העונה האחרונה של "האח הגדול", יובל מעתוק, התראיינה היום (שישי) ל-TMI מבית מעריב, וסיפרה על הרגעים הקשים שעוברים עליה בעקבות ההתעללות שעברה בעבר במערכת יחסים רעילה בה לקחה חלק.
מעתוק חשפה "שני סיפורים קשים" מאוד שעברה: "שני גברים התעללו בי, גבר אחד צילם אותי בעירום ובנוסף נכנס אליי הביתה וביקש שאעשה דברים לחבר שלו. לא פתחתי את זה ב"האח הגדול". לא רציתי שירחמו עלי".
כזכור, רגע אחרי שיצאה מבית האח הגדול, התראיינה מעתוק אצל "ישראל בידור", שם חשפה את ההתעללות שעברה, ודיברה גם על זוגיות אפשרית. תחילה, נשאלה מעתוק עם מי היא תתחתן, ועל כך ענתה: "עם מי שיבוא וירצה אותי".
בהמשך, נשאלה מעתוק מה היא מחפשת בגבר, ועל כך השיבה זוכת האח הגדול הטרייה: "היום, אני יכולה להגיד לך, שמה שאני מחפשת זה באמת שיאהב אותי ושבאמת יעריך אותי ואת מי שאני". בשלב זה נשברה מעתוק ואמרה: "אני לא רוצה שיתעללו בי עוד פעם". 
כשהמראיינת שאלה את מעתוק האם היא חוותה ממש התעללות, ענתה מעתוק בלי להסס: "ממש התעללות. לא יכולתי לפתוח את זה כי באמת קודם כל המשפחה שלי צריכה לשמוע אותם. הייתה לי הזכות באמת להיות הקול של אותן נשים. אני רוצה להגיד להן, שאם לא טוב לכן תקומו ותלכו כי יש לכן על הראש כתב ואף אחד לא יפיל לכן את הכתר, אף אחד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה