תרבות ופנאי

התערוכה שכבשה את העולם מגיעה לישראל: כמה יעלה כרטיס?

התערוכה הפופולרית של גוסטב קלימט מגיעה בחג הסוכות לחולון. מחירי הכרטיסים יעמדו על 149 שקל לאדם, אך משפחה של ארבעה אנשים תוכל להיכנס ב-409 שקל בסך הכול. זה מה שמצפה לכם במתחם
מערכת ice | 
התערוכה של קלימט (צילום ארטבהרב)
ציוריו של האומן האוסטרי הנודע גוסטב קלימט, מוכרים לקהל שוחרי האומנות היטב, תערוכה חדשה של יצירותיו מגיעה לישראל לאחר שהוצג בבירות העולם: בריסל, לונדון, צרפת ועוד.
יצירותיו של קלימט, מתאפיינות בצבעוניותן ובשימוש הרב בזהב, והן נראות כקישוטים אלגנטיים. מעל 200 מיצירותיו של קלימט יוצגו בתערוכה באופנים שונים, חלק מוצגות באימרסיב סטוריטלינג שהוא המדיום החדש של מספרי הסיפורים המענקים חוויה מלאה והיכרות עם האומן, מדיום המשלב מציאות ודמיון, ועוסק בעיקר בגבול המטושטש ביניהם.
עוד תוצג בתערוכה אומנות דיגיטלית בהקרנה ב-360 מעלות המעניקה חוויה סוחפת וייחודית. יצירות המופת של גוסטב קלימט ושלבים רבים בחייו מוצגים באנימציה עם אפקטים מיוחדים יחד עם מיצג תלת מימד של ציור הנשיקה המפורסם ביותר שיקבל את פני המבקרים. לתערוכה בישראל נוסף חלק נוסף ראשון מסוגו – מנהרת זהב שבתוכה היצירות המוכרות ביותר של האומן.
בסיומה תפגשו בתערוכה מתחם מציאות מדומה וזו הזדמנות "להחליק" לתוך עולמו של גוסטב קלימט, מסע של 10 דקות המתעד את הקריירה שלו, ממעצב פנים לעידן הזהב, מסע עוצר נשימה שמתאים לכל הגילאים.
כמו כן, יהיה בתערוכה חלל SKETCH AND POST שבו יוכל הקהל לצבוע את ציוריו של האמן כפי שירצה ולהפיח בהם חיים חדשים, ואז לראות אותם 'מונפשים' בהקרנה על קיר שלם גדול.
התערוכה מיועדת לכל המשפחה, מבוגרים וילדים כאחד. על הפקת התערוכה אמונה חברת ארטהאב, שהפיקה בין היתר את התערוכות – ואן גוך, פרידה קאלו, סלבדור דאלי, קלוד מונה, קית' הרינג ועוד.
התערוכה תיפתח מה-28.9 במתחם THE CUBE בחולון. המחיר המלא לכרטיס הוא 149 שקלים. מחיר הכרטיס במחירה מוקדמת הוא 119 שקלים, והמחיר למשפחה של ארבעה הוא 409 שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה