תרבות ופנאי

בעקבות הדרמה בכנסת: תיאטרון הקאמרי החליט לסגור את שעריו

מהתיאטרון נמסר כי ההצגות שנקבעו להיום בערב; ״המלך עומד למות״, ״כל הדברים הטובים״ ו״שריקה״ לא יתקיימו כמתוכנן, ואת הכרטיסים שנרכשו ניתן יהיה לממש בתאריך אחר
מערכת ice |  3
מחאות נגד הרפורמה המשפטית מול משכן הכנסת (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
לאור ההפגנות וחסימות הכבישים שהתחילו אחרי שהכנסת העבירה את החוק לצמצום עילת הסבירות, תיאטרון הקאמרי הודיעה כי יסגור את שעריו הערב. מהתאטרון נמסר בנוסף כי ההצגות שנקבעו להיום בערב; ״המלך עומד למות״, ״כל הדברים הטובים״ ו״שריקה״ לא יתקיימו כמתוכנן ואת הכרטיסים שנרכשו ניתן יהיה לממש בתאריך אחר.
כאמור, אחרי העברת החקיקה המליאה, ארגוני המחאה נגד הרפורמה המשפטית קראו למפגינים לצאת לרחובות, כאשר מפגינים חסמו מספר צירי תנועה מרכזיים. מפגינים חסמו את דרך בגין בירושלים וגם את צומת קפלן בתל אביב.
ארגוני המחאה הודיעו כי יצאו בשעה 18:00 בצעדה מגן סאקר בירושלים לכיוון הכנסת, שם תתקיים המחאה המרכזית בשעה 19:00. עוד לפני ההצבעה בכנסת, אלפי מפגינים התגודדו סביב המשכן. עימותים בין המפגינים למשטרה קורים מאז הבוקר, כאשר לפני ההצבעה ניסו לחסום את כל הכנסיות לבניין. המשטרה נאלצה להשתמש בפרשים ומכת"זית על מנת לפנות אותם. בזמן ההצבעה עצמה, מפגינים ניסו לפרוץ כמה מחסומים משטרתיים, שהובילו לעוד עימותים ומעצרים. 
מתחילת הבוקר, 19 מפגינים נעצרו ביניהם חשודה בתקיפת השרה מאי גולן, ושלושה מפגינים שניסו לחסום את יציאתו של השר ניר ברקת מביתו.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    שיסגור לתמיד.יחסוך כסף למדינה? (ל"ת)
    Mtlk 07/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    איזה כיף שסוגרים את הקאמרי (ל"ת)
    ציוני 07/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    לסגור לתמיד (ל"ת)
    מאור 07/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור