תרבות ופנאי

הארי סטיילס נתפס על חם ברחובות טוקיו. צפו בתיעוד המפתיע

זוכה פרס הגראמי ויוצא להקת וואן דיירקשן, הארי סטיילס, נתפס בעיני המצלמות בטוקיו כשהוא מתנשק ומתחבק עם לא אחרת מאשר הדוגמנית אמילי רטאייקאוסקי וזאת לאחר ששניהם יצאו ממערכות יחסים ארוכות ולא מעטות
מערכת ice | 
הארי סטיילס (צילום פייסבוק/ הארי סטיילס)
הבוקר דווח כי זאיין מאליק, לשעבר חבר בלהקת הבנים וואן דיירקשן, כנראה נמצא בזוגיות טרייה עם לא אחרת מאשר סלינה גומז. כעת מסתבר שהוא ממש לא לבד והארי סטיילס, חברו ללהקה המפורקת, נתפס גם הוא על חם עם כוכבת מוכרת מאד - הדוגמנית אמילי רטאייקאוסקי.
לעומת הנשיקה המדוברת של גומז ומאליק, ממנה אין אף תיעוד, מתברר כי סטיילס (שזכה לאחרונה בפרס הגראמי לאלבום הטוב ביותר) והדוגמנית המוכרת ממש לא הסתירו את האהבה שלהם וצולמו לעיני רבים מתנשקים ורוקדים ברחובות יפן. 
כידוע סטיילס עזב לאחרונה מערכת יחסים ארוכה בת שנתיים עם השחקנית אוליביה ויילד, גרושתו של השחקן ג'ייסון סודייקס. זמן קצר לאחר מכן כבר התעוררו שמועות על זוגיות חדשה, אך סטיילס שנמצא כעת בסיבוב הופעות ברחבי העולם, לא מיהר לאשר ולחשוף את שם האישה. 
רטאייקאוסקי מצדה יוצאת עכשיו מרצף של קשרים, ובהם פיט דייווידסון, לכאורה בראד פיט והקומיקאי אריק אנדרה. כעת לא באמת ידוע האם הזוג סתם נהנה יחד או נמצא במערכת יחסים רצינית, ואם כן כמה זמן. כמו כן, בניגוד לנוהג שלה הדוגמנית טרם העלתה פרסומים כלשהם ברשתות החברתיות שלה על זמנה ביפן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה