מדדים ומחקרים

אייל גולן ממשיך לככב: זו הפסגה שהוא כובש שבוע אחר שבוע

במדד האומנים והשירים המובילים ברדיו הישראלי בשבוע שעבר אייל גולן ממשיך לככב במקום הראשון בתור האומן המושמע ביותר, בעוד ששי המבר עוקפת את יוניקורן של נועה קירל. איזו להקה בין-לאומית ותיקה היא המושמעת ביותר במדינה?
מערכת ice | 
השירים והאמנים המובילים ברדיו (צילום unsplash)
מצעד ההשמעות ברדיו הישראלי ממשיך להפתיע בגזרת השירים המושמעים ביותר, אך לפי נתוני מדיה פורסט אין חדש תחת השמש בגזרות האחרות. על פי הנתונים מהשבוע האחרון, מיילי סיירוס ואייל גולן מככבים במקום הראשון, בעוד הביטלס מציגים נוכחות חזקה ורק קצת מפתיעה.
לפי נתוני מדיה פורסט האומן המוביל ביותר בהשמעות (שוב) בשבוע החולף הוא אייל גולן, עם השמעות ב-17 תחנות. האישה הראשונה ברשימה הזו היא שרית חדד שנמצאת במקום השלישי, כאשר במקום השני נמצא עדן חסון. במקום הרביעי נמצא ליאור נרקיס ואחריו דודו אהרון. בשאר הרשימה נמצא את עומר אדם, נועה קירל, עדן בן זקן ועוד.
בגזרה הבין-לאומית ובאופן לא מפתיע כלל שיר הנקמה של מיילי סיירוס, Flowers, ממשיך לככב במקום הראשון ב-13 תחנות וזאת בשבוע העשירי ברציפות. במקום השני נמצאת סלינה גומז עם הלהיט שמציף את טיקטוק Calm Down. לאחר מכן נראה את הארי סטיילס, מייגן טריינור, טיילור סוויפט, ליזו ועוד.
ברשימת האומנים הבין-לאומיים המובילים ברדיו הישראלי נמצאת להקת הביטלס האייקונית וזאת בקרב 14 תחנות. אחרי הלהקה המיתולוגית ברשימה נמצא את דה וויקנד, דואה ליפה, אלטון ג'ון, ריהאנה, מדונה, סם סמית', וביונסה.
היום דווח כי ברשימת השירים הישראלים המובילים ברדיו, הזמרת הצעירה שי המבר עקפה את יוניקורן של נועה קירל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה