תרבות ופנאי

גלידה חינם בסינמה סיטי: זו ההפתעה שתקבלו מחר בקולנוע

שיתוף פעולה בין מותג הגלידות בן & ג'ריס ישראל ורשת בתי הקולנוע סינמה סיטי לכבוד פורים:  'גלידה בהפתעה', הסדרנים יפתיעו את הצופים באולמות הקולנוע עם גלידות במתנה. הפעילות כוללת קמפיין פרסומי בהשקעה הנאמדת בכ-250 אלף שקל על גבי מסכי הקולנוע של סינמה סיטי
מערכת ice |  2
סינמה סיטי ראשל"צ (צילום סיון פרג')
שיתוף פעולה מפתיע יערך לרגל חג הפורים בין מותג הגלידות בן & ג'ריס ישראל ורשת בתי הקולנוע סינמה סיטי, במסגרתו יחלקו לצופים גלידה במתנה בלא פחות משמונה מתחמי סינמה סיטי ברחבי הארץ.
הפעילות תיערך מחר (שלישי) במהלך הקרנת הסרטים ייכנסו בהפתעה דיילים/ות עם צידניות עמוסות בגלידות  בן אנד ג'ריס ויחלקו לצופים –גלידה במתנה (הפעילות הינה באולם קולנוע אקראי).
הפעילות נערכת לרגל חשיפת הטעמים של המנות האישיות והיא כוללת  קמפיין פרסומי בהשקעה הנאמדת בכ – 250 אלף שקל. הקמפיין יערך  על גבי מסכי הקולנוע של סינמה סיטי, כחלק מהליך השיווק ויצירת מעטפת פרסומית תציע בן& גריס במזנוני סינמה מגוון רחב של חטיפי גלידה, טילונים  ומנות גלידה אישיות עם כפית במוצר,  במבצעים מיוחדים.
לדברי רועי דון סמנכ"ל השיווק של חברת  בן & ג'ריס ישראל: "שיתוף הפעולה עם סינמה סיטי הזדמנות מצוינת לחזק את הקשר בין צופי הקולנוע למותג.  אנו רואים בשנים האחרונות ביקושים גבוהים  למוצרי  בן אנד ג'ריס במזנוני בתי הקולנוע, ברחבי הארץ". לדבריו: "נוכחנו לדעת כי השילוב בין צפייה בסרט בקולנוע לבין אכילת גלידה פרימיום אישית מייצר חווית צפייה מושלמת".
 
אבי אדרי מנכ"ל סינמה סיטי הצטרף לדבריו ואמר: "אנו גאים להמשיך ולספק לקהל הצופים בבתי הקולנוע את חווית הצפייה הטובה ביותר והפעם היא גם מפתיעה וטעימה במיוחד".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גלידה חינם ???
    Joejoe 03/2023/07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בתאילנד גלידה אמריקאית בכל הרשתות כולל kfc עולה 10 בהט שזה 1 שקל . טעימה יותר מהארץ . למה תמיד אצלנו גוזלים ...למהההה
    סגור
  • 1.
    .....
    היוש 03/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 6
    אבל רק אם יש בטעם חמאת בוטנים
    סגור