תרבות ופנאי

ביונסה איחרה לטקס בו שברה את השיא הענק של עצמה

ביונסה עשתה היסטוריה הלילה בטקס פרסי הגראמי בארה"ב בהגיעה לשיא זכיות של 32 פסלונים - מספר הזכיות הגדול ביותר לאמן או אומנית בהיסטוריה של הטקס. עם זאת, הדבר לא הפריע לה לאחר למסיבה של עצמה
מערכת ice |  1
ביונסה בגראמי (צילום Recording Academy יוטיוב)
הלילה התקיים טקס פרסי הגראמי ה-65 בארה"ב ובפעם הראשונה באופן פיזי ולא מקוון מאז פרוץ מגפת הקורונה. מיטב האמנים המוזיקליים, וגם אלו כמעט ללא קשר לתחום (היי בן אפלק) הגיעו לטקס היוקרתי וצפו בביונסה שוברת שיא חדש של זכייה בפסלוני הגראמי.
הזמרת ובעלה ג'יי זי הגיעו לטקס באיחור קל ולכן את הפרס ה-30 שלה היא קיבלה ישירות למקום הישיבה על ידי מנחה הערב, טרוור נואה. לאחר מכן הזמרת זכתה בשני פרסים נוספים וכך הגיעה לשיא חדש של 32 זכיות בגראמי, שהוא לא רק שיא אישי, אלא שיא זכיות בכל ההיסטוריה של טקס הפרסים.
הזמרת, אשר קיימה לאחרונה את הקאמבק שלה במלון היוקרה החדש בדובאי, זכתה בארבעה פרסים מתוך תשע מועמדויות ובהן: אלבום הדאנס הטוב ביותר, שיר ה-R&B הטוב ביותר על השיר Cuff It, שיר הדאנס הטוב ביותר והופעת ה-R&B של השנה. את הפרס המבוקש ביותר של הערב - אלבום השנה - היא הפסידה להארי סטיילס שזכה בפסלון בפעם הראשונה בקריירה שלו. 
ביונסה לא הייתה היחידה שעשתה היסטוריה הלילה. הצמד סם סמית' וקים פטרס זכו בפרס הופעת הצמד הטובה ביותר עבור הלהיט שלהם Unholy, מה שהפך את פטרס לאישה הטרנסג'נדרית הראשונה שזוכה בגראמי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אמנית ?..
    ינשוף 02/2023/06
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כל כישוריה מסתכמים בקימוריה.. איזה חברה נבובה וחלולה.
    סגור