תרבות ופנאי

נטלי דדון מגיבה על האפשרות של כניסה לפוליטיקה

הדוגמנית הגיבה על הלינץ' של יהודי בכפר חוסאן, והתייחסה לשאלה האם היא שואפת להיות חברת כנסת
מערכת ice | 
נטלי דדון (צילום פייסבוק/ נטלי דדון)
נטלי דדון הפכה להיות מאוד פעילה בכל מה שקשור לאקטואליה בישראל. בחשבון האינסטגרם שלה, היא הגיבה לדיווח, על פיו במוצאי יום שבת האחרון יהודי הגיע לאסוף את רכבו מכפר חוסאן ועבר לינץ':  "אבן היא לא נשק? תגידו לו את זה! אגב, אתם יכולים לומר את זה גם לד"ר אדווה ביטון, אמה של אדל ביטון זיכרונה לברכה...אז אבן היא נשק, אבל יודעים מה? שנאה היא הנשק הכי נורא שיש!!!".
בהמשך, בחשבון הטוויטר שלה, היא שיתפה והגיבה על הידיעה, על פיה תשע קבוצות שונות של סטודנטים למשפטים באוניברסיטת ברקלי, התחילו את שנת הלימודים עם חוקים חדשים האוסרים על הזמנת דוברים פרו ישראלים או פרו ציוניים: "זה מתחיל בזה, השאלה איך זה נגמר? בפיגוע שנאה? ברצח יהודי? האנטישמיות גואה וכולנו צריכים להיות מגויסים לטובת ההסברה הישראלית".
דדון התייחסה גם לקריירה פוליטית אפשרית, כאשר אחת הגולשות שאלה אותה: "אני חושבת שיש לך הרבה מה לתרום לפוליטיקה, למה את לא הולכת לכנסת?". הדוגמנית הגיבה: "בכנסת, במקרה הטוב אהיה אחת מתוך 120, עם כל מיני הסכמים קואליציוניים שחלקם יהיו לטעמי וחלקם פחות, עם קואליציה ושמואליציה שתחנוק את העשייה שלי ותצמצם אותה...לא חבל? לא בשלה לזה היום, מרגישה שכאן אני יכולה להשפיע יותר ומבטיחה שיש עוד המון שאני מנסה בכל כוחי לעשות!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה