תרבות ופנאי

כוכבת הספייס גירלז חושפת בכאב: "הותקפתי מינית"

מל סי, חברה לשעבר באחת להקות הפופ הגדולות בכל הזמנים, חשפה כי היא הותקפה מינית, רגע לפני ההופעה הראשונה אי פעם של ה"ספייס גירלז"
מערכת ice | 
מלאני סי, חשפה שהיא הותקפה מינית, ערב לפני ההופעה הראשונה אי פעם של הספייס גירלז ב-1997. בפודקאסט של הסופרת אליזבת דיי, הכוכבת סיפרה שהתקיפה התרחשה במהלך עיסוי במלון בטורקיה. "הרגשתי מחוללת. הרגשתי מאוד פגיעה. הרגשתי נבוכה", אמרה מל סי.
היא המשיכה: "ואז הרגשתי מהורהרת - האם זה באמת מה שקרה? הייתי בסביבה שבה אתה מוריד את הבגדים שלך עם האדם המקצועי הזה". הזמרת, ששמה המלא הוא מלאני צ'ישולם, אמרה שהיא "קברה" את התקרית "מיד", מכיוון שנאלצה להתמקד בהופעת הבכורה של הספייס גירלז. "לא רציתי לעשות מהומה, אבל גם לא היה לי זמן להתמודד עם זה".
 
היא הוסיפה כי אי עיבוד התקיפה באותה עת, איפשר לה להשכיח אותה במשך שנים על גבי שנים. רק כשהחלה לכתוב את ספר הזיכרונות שלה, "מי אני", הזיכרונות החלו לצוץ מחדש. "זה הגיע אליי בחלום, או כאילו התעוררתי וזה היה בראש שלי. אמרתי לעצמי, 'אוי אלוהים, אפילו לא חשבתי שזה שיהיה בספר'. ואז, כמובן, הייתי צריכה לחשוב, 'טוב, אני רוצה לחשוף את זה?' ופשוט חשבתי שזה ממש חשוב לי להגיד את זה, סוף סוף להתמודד עם זה ולעבד את זה".
 
הכוכבת תיארה את האירוע כ"גרסה קלה" של תקיפה מינית ואמרה שהיא רוצה לחלוק את הפרטים בגלל ההשפעה שהייתה לה עליה. "זה השפיע עליי. אבל קברתי את זה, כמו הרבה אנשים", סיכמה הזמרת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה