משפט

הארווי ויינשטיין בבקשה חדשה ומוגזמת מבית המשפט

מפיק הסרטים לשעבר והאנס המורשע, דורש מבית המשפט לאפשר לו ביקור אצל רופא שיניים הפרטי שלו, כי אינו סומך על הרופאים בכלא
מערכת ice |  1
null (צילום רויטרס)
השיניים הטוחנות הרקובות של האסיר הארווי ויינשטיין הפכו ל"מצב חירום" דנטלי, שהוא מבקש לתקן על ידי רופא שיניים פרטי, כי על טענותיו החובשים בכלא פשוט יעקרו אותם וישאירו חורים פעורים בפיו. "המצב הזה הוא מצב חירום", התחנן מפיק הסרטים לשעבר בפני שופט לאחר שהוכנס ביום רביעי לאולם בית המשפט בלוס אנג'לס. "אני אשלם עבור רופא השיניים, זו תהיה נסיעה אחת ונסיעה אחת בלבד."
שופטת בית המשפט העליון של לוס אנג'לס ציינה, כי ויינשטיין ביקר במתחם הרפואי במתקן הכליאה, בו הוא כלוא עד למשפט ב-10 באוקטובר באשמת תקיפה מינית של חמש נשים בין 2004 ל-2013,  אך הביקור לא פתר את בעיותיו. עורך דינו של ויינשטיין, מארק ורקסמן, אמר שרופאי השיניים בכלא הציעו לו שתי אפשרויות: לעקור את השיניים ללא החלפה או להשאיר אותן להמשיך להירקב.
 
ויינטשיין, שכבר מרצה 23 שנים לאחר שהורשע באישומי מין בניו יורק, טען שיש לאפשר לו גשר או שיניים תותבות, על מנת שיוכל להיראות "ייצוגי" במשפט. "יש לי כאבים כל יום. יש לי חורים ואני לא יכול לאכול כי חסרות לי שיניים", אמר מפיק הסרטים לשעבר. ורקסמן טען שמניעת טיפולי שיניים של ויינשטיין תהיה הפרה של זכויותיו החוקתיות ואמר כי חור פעור בקדמת שיניו גורם לו להיראות "מגוחך" ו"כמו קריקטורה".
 
השופטת אמרה לווינשטיין, שלמרות שהוא יכול לשלם על הסעה לרופא שיניים פרטי וחזרה ממנו, זה עדיין כרוך בכוח אדם ממחלקת השריף, מה שהופך את הבקשה מעבר לנורמה. לנץ' לא הסכימה שויינשטיין נראה מגוחך, אבל אמרה לורקסמן לכתוב בקשה לטיפול השיניים כדי שתבחן אותה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אסיר
    אורני 09/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תלמדו שופטי ישראל איך מטפלים באסיר אנס 23 שנה בכלא אין פרוילגיות ככה גם אתם שופטי ישראל תתחילו לשפוט ולא לשחרר אנסים אחרי 4 שנים לרחוב
    סגור