תרבות ופנאי

נבחרת כוכבים אדירה ו-200 אלף איש בפסטיבל הגדול בצפון

בהשקעה של מיליונים וצפי לכמות קהל של 200 אלף איש פסטיבל מחול כרמיאל ה-35 יוצא בעוד שבועיים לדרך: "נחגוג כ-80 אירועים ומופעים שונים ללא הפסקה. מדובר במספר חסר תקדים השובר את שיא הפסטיבל". 
מערכת ice | 
הראל סקעת (צילום עומר קידר)
נבחרת כוכבים חסרת תקדים בדרך לכרמיאל. בהשקעה של מיליונים וצפי לכמות קהל של 200 אלף איש פסטיבל מחול כרמיאל המסורתי יוצא לדרך. ריטה, עידן רייכל, רוני דלומי, הראל סקעת, אנה ארונוב, קווין רובין, לואי עלי, שופטי רוקדים עם כוכבים אנה ארונוב ואלי מזרחי ולהקת בת שבע נבחרו להופיע השנה בפסטיבל כרמיאל ה-35 שיפתח ב-5 ביולי.
ראש עיריית כרמיאל, משה קונינסקי ומנכ"לית הפסטיבל לילך וקסמן רנה אמרו ל-ICE כי בפסטיבל השנה צפויים להשתתף כ-200 אלף איש: "במשך שלושה ימים ושלושה לילות נחגוג בכרמיאל כ-80 אירועים ומופעים שונים ללא הפסקה. מדובר במספר חסר תקדים השובר את שיא הפסטיבל מאז החל ביולי 1988". 
ביומו השני של הפסטיבל יתקיים המופע המרכזי ״רוקדים רייכל״ תחרות כוריאוגרפיה ליצירותיו מכל הזמנים בביצוע מיטב להקות המחול בישראל ובהנחיית אנה ארונוב. ריטה תופיע במופע מחול בעקבות דמויות נשיות בתנ״ך, רוני דלומי תתארח במופע הלהקות של העיר, הראל סקעת יככב במופע הסיום לפסטיבל ״יש לי חולשה לרקדנים״ יחד עם ההרכב טרטנה גרוב מאשין שכיכבה בעונה האחרונה של האקס פקטור.
 
עוד ייקחו חלק השנה במופעים - הזמר לואי עלי שיככב בתחרות מחול מזרחי, קווין רובין יוביל את המופע של להקות המחול לילדים, עינת שרוף תיקח חלק במופע המחווה ליורם טהרלב ז״ל, גיל שוחט יקיים מופע אינטימי לאור ירח יחד עם דניאלה לוגסי. להקת בת שבע תתארח במופע הורה מאת אוהד נהרין, בקאמבק של למעלה מעשור בפסטיבל המחולות כרמיאל. ניהול אמנותי לפסטיבל - גדי ביטון.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה