תרבות ופנאי

ג'יימס קורדן סרב לקבל 50 מיליון דולר וזו הסיבה

מנחה הלייט נייט המזוהה עם הקארפול קריוקי החליט לפרוש מהגשת תוכנית הלילה ולא הסכים גם להצעה של 50 מיליון דולר, לאן הוא מכוון?
מערכת ice | 
ג'יימס קורדן (צילום צילום מסך CBS)
כנראה שג'יימס קורדן לא צחק כשהביע את רצונו לפרוש מתפקיד המנחה של "The Late Late Show" ב-CBS. עד כמה הוא היה רציני? הוא דחה הצעה מהרשת בשווי כמעט 50 מיליון דולר שהיתה אמורה לשנות את דעתו.
קורדן מצלם את התוכנית בלוס אנג'לס, ולאחרונה הודיע ​​על כוונתו לפרוש מהתוכנית כדי לבלות יותר זמן במולדתו אנגליה ועם משפחתו. ולפי מקור מקורב, שום סכום כסף לא יכול היה לשכנע אותו להישאר יותר משנה הבאה, כאשר כהונתו בתוכנית תגיע לסיומה.
מקור אחר אומר שקורדן מעוניין להיות יותר מסתם מנחה תוכנית אירוח, דבר שבא לידי ביטוי בתפקידי המשחק שלו בסרטים עלילתיים מאז שהחל להנחות את התוכנית לראשונה ב-2015: "ג'יימס רוצה לכתוב, לעשות סרטים והוא אוהב את התיאטרון. הוא רק בשנות הארבעים המוקדמות לחייו. יש הרבה יותר בחוץ".

לקורדן יש עוד שנה עד שיפסיק להנחות את "The Late Late Show", ובפרק האחרון שהודיע ​​על עזיבתו התחייב "לצאת ברעש". הוא המשיך ואמר: "כולנו נחושים להפוך את השנה הזו לשנה הכי טובה שהייתה לנו אי פעם בתוכנית הזו. אנחנו הולכים לצאת ברעש...הולכות להיות נסיעות קארפול, ומערכונים והפתעות אחרות... ויהיו דמעות יהיו כל כך הרבה דמעות. בגלל שזו הייתה ההחלטה הקשה ביותר שהייתי צריכה לקבל, היא באמת קרתה בסוף".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה