תרבות ופנאי

הזמר האהוב חושף את המהפך בחייו: "יש לי בשורה משמחת לספר"

הזמר ישי ריבו, חשף בריאיון חדש שינוי חדש שעבר במהלך השנה האחרונה.  ריבו: "בהתחלה באמת אמרתי לעצמי טוב איפה הקאצ' מתי אני חוזר וזה, אבל ברוך השם בינתיים אני עם זה" | כל הפרטים 
מערכת ice | 
זמר-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
הזמר האהוב ישי ריבו, פרץ לראשונה לחיינו אי שם בשנת 2012 בזכות השתתפותו באלבום הרביעי של הפרויקט של עידן רייכל בשיר "אור כזה". מאז, הקריירה של ריבו רק נסקה, שיריו זכו להצלחה גדולה והכרטיסים להופעותיו נמכרים במהירות הבזק.
כמה שנים אחרי הפריצה הגדולה ריבו, הצטרף לקומץ של אומנים מהציבור הדתי אשר הצליחו לשבור את תקרת הזכוכית ולסחוף אחריו גם קהל חילוני ולהיות אהוב לא רק על האוכלוסייה הדתית-מסורתית בישראל. בראיון שקיים עם מנחם טוקר בתחנת הרדיו קול חי, ריבו חשף שינוי שעבר בשנה האחרונה כשהחליף את הטלפון החכם שהיה בבעלותו במכשיר כשר.
בשיחה בניהם טוקר אמר: "מישהו סיפור ואני לא יודע אם זה נכון שעברת לטלפון כשר?". ריבו, השיב לשאלתו של טוקר וציין כי: "כן טלפון מוגן". בהמשך טוקר, אתגר את ריבו והוסיף: "למה, הרי אדם כמוך צריך להיות מחובר מאוד לרשתות ולעדכן". 
הזמר התייחס לכך ומסר: "לא יש לי עדיין וואטסאפ וגט-טקסי, אבל בלי יוטיוב. תראה זה היה מסבך לי את הדעת ולא לוקח לי זמן וזה לא טוב. רשתות האמת כבר ממזמן התנתקתי מזה. יש לי חבר'ה שמנהלים את זה, אבל בהתחלה זה לא היה קל כי זה הרגיש שאני מתנתק מהקהל וגם מכניסים לנו לראש שאם אתה לא שם אתה לא קיים. אז יש לי בשורה משמשת לספר, ברוך השם כולנו כאן וכולנו קיימים".
הזמר, המשיך לספר על החוויות שעבר מאז שהחליף את מכשיר הפלאפון שלו ואמר: " זה הזמן להרים לבחורי הישיבות, ואני כל כך מתרגש שבא אלי בחור עם הפלאפון שאין לו אופציה לסלפי, אז הוא מסובב את זה וזה כל כך מתוק לקרות את זה". טוקל, שאל את ריבו: "שנה שלמה כבר".  ריבו ענה: "כן כן ברוך השם. בהתחלה באמת אמרתי לעצמי טוב איפה הקאצ' מתי אני חוזר וזה, אבל ברוך השם בינתיים אני עם זה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה