תרבות ופנאי

ישי ריבו בהודעה דרמטית: "קיווינו שלא נצטרך להגיע לזה"

לאחר שרינת בר, נועה קירל ועקיבא הכריזו על דחיית הופעתם בעקבות המצב הביטחוני המורכב, הזמר ישי ריבו הודיע גם הוא על ביטול מופע אלול שהיה צפוי להתקיים מחר בהיכל מנורה תל אביב. ישי ריבו:  "קיווינו שלא נצטרך להגיע לזה אך בשל המצב הביטחוני המתוח אנו נאלצים לבטל את מופע אלול"

מערכת ice | 
ישי ריבו (צילום נעם פיינר)
לאחר שדווח כי הזמרים נועה קירל, רינת בר ועקיבא החליטו לדחות את הופעתם בעקבות המצב הביטחוני המורכב, מוקדם יותר היום (רביעי) נחשף כי גם הזמר ישי ריבו מבטל את הופעתו אשר הייתה אמורה להתקיים מחר (חמישי). 
על פי הדיווח של "ישראל בידור", ריבו החליט לבטל את מופע אלול שהיה צפוי להתקיים מחר בהיכל מנורה תל אביב. בעקבות ביטול המופע, רוכשי הכרטיסים יקבלו זיכוי מלא באמצעות הודעה שתישלח אליהם מקופת היכל מנורה תל אביב. 
בסטורי שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו, כתב ישי ריבו לעוקביו: "שלום חברים יקרים, קיוונו שלא נצטרך להגיע לזה אך בשל המצב הביטחוני המתוח אנו נאלצים לבטל את מופע אלול שהיה אמור להתקיים מחר 26.9.24 בהיכל מנורה תל אביב".

(צילום: ishayribo_official@)
כאמור, בעקבות המתיחות הביטחונית, פיקוד העורף הנחה את הזמרת הצעירה, נועה קירל, ואת אנשיה להכריז על ביטול ההופעה בפארק הירקון. הפקת המופע מיהרה לפרסם הודעה למעריצים שציפו לראות את קירל רוקדת על הבמה הענקית בפארק הירקון.
בהודעה הרשמית, נכתב: "בעקבות הירי הבוקר לעבר תל אביב ושינוי המציאות הביטחונית, החליטו  מפיקי המופע לייב ניישן ישראל ונועה קירל במשותף לדחות את ההופעה שתוכננה למחר למועד חדש. כל הכרטיסים שנרכשו כוחם יפה לתאריך שיקבע  ואין צורך לבצע חילוף כרטיסים  בימים הקרובים תעדכן ההפקה על מועד המופע. בתפילה  לימים שקטים ובטוחים ובברכת שנה טובה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה