תרבות ופנאי

ישי ריבו עולה למתקפה: "חשכו עיניי. השקר הופך לאמת - זה מפחיד"

לאחר שהותקף ברשתות החברתיות סביב הטענה כי הוא כביכול סירב להשתתף בטקס הזיכרון של ה-7 באוקטובר, ישי ריבו מכחיש את הדברים וחושף: "היינו מחויבים לכמה משפחות שפנו אלינו לפני חודשים רבים שנבוא להיות איתם ולהשתתף בזיכרון האישי והכואב שלהם"

מערכת ice |  3
ישי ריבו (צילום נעם פיינר)
ביממה האחרונה נחשף הזמר ישי ריבו לתגובות פוגעניות ביותר ברחבי הרשתות החברתיות, זאת בנוגע לטענות כי כביכול הוא סירב להשתתף בטקס הזיכרון של ה-7 באוקטובר עליו אחראית שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, מירי רגב
בפוסט שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו, כתב ריבו: "אמש כבר בתחילת הצהריים, התחלתי לקבל הודעות מכמה חברים שכתבו עליי כותרות כאלה ואחרות ושיש תגובות לא נעימות של אנשים וזה בלשון המעטה. ואז בערב בביקור אצל ההורים היקרים שלי, התחלתי לקבל הצפה של הודעות וצילומי מסך והאמת? חשכו עיניי. כשהשקר הופך לאמת מוחלטת זה מפחיד אותי ממש. אז הנה האמת".
בהמשך הפוסט, סיפר ישי ריבו כי לפני שבועיים, עוד בטרם הסערה התקשורתית והציבורית החלה להיווצר, הוא אכן קיבל הצעה להשתתף בטקס הזיכרון של ה-7 באוקטובר: "קיבלנו פנייה ממארגני הטקס הממלכתי, לבדוק אפשרות של השתתפות. בשלב הזה כבר היינו מחויבים לכמה משפחות שפנו אלינו לפני חודשים רבים שנבוא להיות איתם ולהשתתף בזיכרון האישי והכואב שלהם".
ריבו נימק את החלטתו וציין: "לאורך כל החודשים הקשים שכולנו עוברים, הבנתי והרגשתי שאין תחליף למפגשים האישיים, להסתכל בעיניים של אנשים מופלאים, אציליים, שאיבדו את היקר מכל ומזמן גמלה בליבי החלטה לעשות השתדלות ולהיענות כמה שרק אוכל לבקשות הרבות שמגיעות. זאת גם הייתה מראש הבחירה שלי ביום הכל כך קשה, לנסות לחבק כמה שיותר קרוב את האנשים וכאבם".
עוד ציין ריבו, כי הוא לא שיער שאותה החלטה שקיבל עם אנשיו תוביל לטענות דרמטיות כגון בגידה בעם.  "כשענינו כך להפקת הטקס, לא שיערנו שיהיה מי שיפרש זאת כבגידה ושריפת אסמים (ואולי זו באמת הזדמנות לבקש מאיתנו - כולנו, להיות קצת יותר זהירים עם משפטי השדה שמתחוללים ברשתות בלי לשמוע את הצד השני, נראה לי שאם היה לי חשבון פעיל בימים אלו כנראה שזה גם היה פוגע לי בבריאות)".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    השמאל הופך בלופים למציאות.חדשות 12,13,11 ממציאים ידיעות (ל"ת)
    תכלס 08/2024/29
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    ישי, אתה עדיין סומך על ערוצי התבהלה האלה ?
    יהודה קפלן 08/2024/29
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אלה מרעילי בארות, ומפיצי מחלות.
    סגור
  • עדיף על ערוצי התרעלה והפרופגנדה לדיקטטור בניטו
    רן 08/2024/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אימצו את מסורת השקרים והפייק של אלילם הנערץ
    סגור