בארץ

מירי רגב דוחה את הצעת הנשיא - ומודיעה על מיקום טקס הזיכרון

השרה מירי רגב הודיעה כי טקס הזכרון הממלכתי ייערך בעיר אופקים, זאת ללא שיוני במתכונת הטקס, ובכך דוחה את הצעת הנשיא הרצוג לערוך את בצורה מאחדת יותר, וקובעת כי הטקס יצולם מראש וייערך ללא קהל
דורון בלוך | 
מירי רגב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
בהמשך לסערת טקס הזיכרון הממלכתי לאירועי השבעה באוקטובר, שעליו ממונה שרת התחבורה מירי רגב, מינוי כשלעצמו עורר התנגדות רבה מעצם כך ששרה שהינה חלק מהממשלה האחראית על המחדל מארגנת את הטקס לזכרו, היום (שלישי) הודיעה השרה רגב על המיקום בו ייערך הטקס.
בדיון שנערך היום אצל שרת התחבורה והממונה על טקס הזיכרון הממלכתי מירי רגב, נקבע כי טקס הזיכרון הממלכתי לציון טבח השבעה באוקטובר יתקיים בעיר אופקים.  מטעמה נמסר, כי לאור הפרסומים השונים יובהר שהדיון שהתקיים היום הוא דיון סטטוס שבועי קבוע אשר מתקיים מדי שבוע עד לטקס, ובניגוד לפרסום, לא חל כל שינוי במתכונת הטקס הממלכתי של מדינת ישראל ואזרחיה.
קביעה זו של השרה לגבי מיקום הטקס בעיר אופקים הינה בעצם כך דחיית הצעתו של נשיא המדינה בוז'י הרצוג לערוך את הטקס בבית הנשיא, על מנת להעביר מסר מאחד וא- פוליטי. כמו כן, צעד זה מצביע גם על כך שהטקס אכן ייערך ללא קהל וכן יצולם מראש ולא יועבר בשידור חי.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה