ויראלי

עידן עמדי יסגור פשרה? "זה לא יקטין אותך, לא התקפלות"

הזמר האהוב כתב לשרה: ״שבוע טוב ומבורך מירי, כותב לך בלב פתוח. אלוהים ואת עדיי שפירגנתי לך לא פעם בעבר, אני מקווה שמה שאכתוב כעת לא יפול על אוזניים ערלות. תדברי עם רוה”מ, קבלו את פשרת הנשיא הרצוג לטקס יחיד ומאחד בבית הנשיא, ללא פוליטיקה"
מערכת ice |  4
עידן עמדי (צילום רפי דלויה)
לאחר הדברים שאמרה לגבי הטקס האלטרנטיבי של משפחות החטופים שמביע מחאה על הטקס הממלכתי עליו היא מופקדת לציון ה-7.10, הזמר עידן עמדי הביע בפנייה לשרה מירי רגב בקשה לפשרה על פי ההצעה של הנשיא בוז'י הרצוג לטקס יחיד ומאחד בבית הנשיא, ללא פוליטיקה.
עמדי כתב לשרה: ״שבוע טוב ומבורך מירי, כותב לך בלב פתוח. אלוהים ואת עדיי שפירגנתי לך לא פעם בעבר, בין היתר על פרוייקטי התרבות בפריפריה ועל ההחלטה החשובה שלך לשתף את משפחתו של אברה מנגיסטו, בטקס המרכזי של יום העצמאות. הרבה לפני האסון שפקד אותנו וכשנושא השבויים והנעדרים היה רחוק משימת הלב הלאומית והתקשורתית".

הוא המשיך: "לכן אני מקווה שמה שאכתוב כעת לא יפול על אוזניים ערלות. תדברי עם רוה”מ, קבלו את פשרת הנשיא הרצוג לטקס יחיד ומאחד בבית הנשיא, ללא פוליטיקה. פשרה בעניין הזה לא תקטין אותך והיא איננה התקפלות. להיפך. אנחנו צריכים יותר פשרות בנינו בתקופה המדממת הזו. לתת אפשרות לכולנו, למרות המחלוקות, לבכות יחד, להתנחם יחד על אהובינו שאינם".
לסיום הוא כתב: "כשנבחר לראשות הממשלה נשאל מנחם בגין זצ”ל על ידי אחד העיתונאים ׳באיזה סגנון תנהיג את העם?’ בגין ענה ‘בסגנון יהודי טוב’. תנהגו ככה. בשביל כולנו. ואולי נצליח להשכין שלום בנינו בשנה החשוכה הזו. שיהיו לנו בשורות טובות אמן. עמדי״
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    עמדי בחרת בשמאל האנטי ציוני לא נשכח לך ולא נסלח (ל"ת)
    אהרון 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    הנשיא הוא לא פשרה הוא בעצמו נוקט עמדה (ל"ת)
    ירון 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    עידן עמדי
    רחל 08/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלום ! עידן מה עובר עליך ? מבקשת ממך לא להיכנס לפולטיקה !!
    סגור
  • 1.
    עמדי התמים
    אנשים לא משתנים 08/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טקס אצל הנשיא? הוא לא היה נשיא מעולם. הוא נשיא שלפחות מ- 40% של הציבור היהודי. הנוכל בשרות אהוד ברק ( זוכר את השתיקה בחקירת העמותות) המשיך בנוכחות הרפורמה המשפטית וממשיך מאז לייצג חלק קטן מהציבור. אולי הוא הנשיא שלך אבל לא שלי ולא של מעל 2,000,000 בוחרים
    סגור