ויראלי

עידן עמדי מגיב לאסון: "לשבור להם את העצמות"

עידן עמדי הגיב על האסון הכבד שאירע אמש במג'דל שמס, במהלכו נרצחו 12 ילדים ונערים במגרש כדורגל: "ישראל חייבת להגיב באכזריות ובעוצמה לרצח ילדינו. להפסיק עם המידתיות. ככל שהמכה שלנו תהייה חזקה יותר, ככה המלחמה הזו תיגמר מהר יותר"
רוני שיינר |  4
עידן עמדי (צילום פלאש 90)
הזמר והיוצר עידן עמדי הגיב אמש (מוצ"ש) לאסון הכבד במג'דל שמס, בו נרצחו 12 ילדים ונערים במגרש כדורגל ועשרות נפצעו בדרגות שונות, בעקבות פגיעה ישירה של רקטה איראנית עם ראש נפץ של 50 ק"ג. 
"ישראל חייבת להגיב באכזריות ובעוצמה לרצח ילדינו השבת", כתב עמדי. "כן אכזריות. זו המילה. להפסיק עם המידתיות. להפסיק עם מדיניות ההכלה ולשבור להם את העצמות. זו תהייה חזית קשה אבל ככל שהמכה שלנו תהייה חזקה יותר, ככה המלחמה הזו תיגמר מהר יותר. אחינו הדרוזים, הלב שלנו אתכם. אין מילים שינחמו". 
בעקבות האירוע הקשה שעשוי להביא לשינוי המדיניות מול חיזבאללה וכנראה גם בעקבות הביקורת שהושמעה בנושא, הודיע ראש הממשלה בנימין נתניהו על הקדמת טיסתו מוושינגטון בחמש שעות, ועל כינוס הקבינט המדיני-בטחוני מיד עם שובו לארץ. 
נתניהו קיים אמש התייעצויות ביטחוניות בעקבות האירוע, אחריהן אמר: "הזדעזעתי לראות את התמונות הנוראות העקבות המתקפה הרצחנית של חיזבאללה על מג'דל שמס. בין הנרצחים, ילדים קטנים ששיחקו כדורגל, וגם נרצחים אחרים. לב כולנו נשבר מהמראות הללו". נתניהו הוסיף: "אני יכול להגיד שמדינת ישראל לא תעבור על כך בשתיקה. לא נעבור על כך לסדר היום".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    הם לא מכירים בישראל.
    מכיר עובדות 07/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה אחים דרוזים? הם תומכים בסוריה ואסד הוא הנשיר שלהם, לדיברהם.
    סגור
  • 3.
    עידן עמדי אתה חייב לרוץ לכנסת
    אחת 07/2024/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תשפיע באמת, מבפנים, לא רק ברשתות החברתיות. אנחנו צריכים אנשים כמוך שם
    סגור
  • 2.
    צודק מאוד (ל"ת)
    ליאת 07/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    כן
    אזרח 07/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נחיה ונראה
    סגור