בארץ

בשורה משמחת לבעלי טלפון כשר: זה החוק שהוצע בכנסת

אושרה לקריאה ראשונה הצעת החוק של יו"ר ועדת העבודה והרווחה הרב ישראל אייכלר שבו  לחייב מענה הולם בשירותים הממשלתיים. בין היתר יחויבו משרדי הממשלה להעניק שירותים במענה טלפוני, וכן לשלוח מסרונים קוליים לבעלי טלפונים כשרים
מערכת ice | 
ישראל אייכלר (צילום טוויטר/ישראל אייכלר, פייסבוק/אוגני סלמה)
ועדת המדע של הכנסת אישרה לקריאה ראשונה את הצעת החוק של יו"ר ועדת העבודה והרווחה ח"כ הרב ישראל אייכלר לחייב מענה הולם בשירותים הממשלתיים. בין היתר יחויבו משרדי הממשלה להעניק שירותים במענה טלפוני, וכן לשלוח מסרונים קוליים לבעלי טלפונים כשרים.
בדברי ההסבר להצעת החוק נכתב כי "בשנים האחרונות יש מגמה לפיה שירותי ממשלה רבים ניתנים באופן מקוון–דיגיטלי, זאת מתוך תפיסה שהדבר מוביל לשיפור השירות. המעבר עלול לגרום לפגיעה קשה באוכלוסיות  הממעטות להשתמש באמצעים דיגיטליים.
"מוצע לקבוע בחוק את חובת מתן מענה הולם לאוכלוסייה העלולה להתקשות בשימוש באמצעים דיגיטליים. נוסף על כך, יש לפתור את הבעיה הקיימת בשימוש של גופים רבים במסרונים לשם העברת מסרים לאזרחים, זאת בזמן שאזרחים רבים מחזיקים במכשיר טלפון נייד שאינו מקבל מסרונים (כך בין היתר כל המחזיקים בנייד כשר), ועל כן מוצע לעגן בחקיקה חובת שליחת מסרונים קוליים למי שאינו מקבל מסרונים או למי שמתקשה בקריאה".
יו"ר ועדת העבודה והרווחה ח"כ הרב אייכלר בירך על אישור החוק, והביע תקווה שיעבור במליאה בקריאה ראשונה עוד במושב הנוכחי.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה