תקשורת ומדיה

פול מקרטני מתחזק? הכוכב ביקר בבית כנסת ביום כיפור | צפו בתיעוד

המוזיקאי וחבר להקת הביטלס סר פול מקרטני, ממשיך לתחזק את הקשר עתיק יומין שלו עם היהדות. כשהוא נמצא בעיצומו של סיבוב הופעות בדרום אמריקה, הכוכב פינה זמן ותועד מבקר בבית כנסת בצ'ילה ביום כיפור ביחד עם אשתו כשהוא חובש כיפה לראשו | צפו בתיעוד
עידו מור |  2
פול מקרטני (צילום shutterstock)
המוזיקאי הבריטי המצליח סר פול מקרטני, תחזק קשר עם היהדות החל משלב מוקדם בקריירה שלו בזכות מערכת היחסים שלו עם השחקנית הבריטית היהודייה ג'יין אשר ובהמשך גם עם אשתו הראשונה, הצלמת והמוזיקאית האמריקאית לינדה מקרטני שהגיע מבית יהודי. מערכת היחסים הזו המשיכה גם לאחר פטירתה של לינדה ב-1998, בזכות אשתו השלישית, אשת העסקים היהודייה ננסי שוול. 
כעת, כשהוא נמצא בסיבוב הופעות בדרום אמריקה, בין הופעה להופעה מקרטני הצליח זמן ולבקר בבית כנסת בזמן יום כיפור. לפי תיעודיים שפורסמו בכלי התקשורת במקומיים, מקרטני ואשתו ביקרו בבית כנסת בבירת צ'ילה סנטיאגו. המוזיקאי המצליח, תועד בבית הכנסת ביחד עם אשתו כשהוא חובש לראשו כיפה. 
 
למרות גילו המתקדם בזכות הקהל הרב שצבר לאורך 67 שנות קריירה, מקרטני בן ה-82 ממשיך לתפעל את הקריירה המוזיקאית שלו. הוא ממשיך לשחרר אלבומים חדשים, לקיים סיבובי הופעות ברחבי העולם ולזכות בהצלחה חסרת תקדים. כמו כן, למרות הלחץ הרב שהופעל עליו חבר להקת הביטלס לשעבר גם הופיע בישראל אי שם ב-2008 בהופעה בלתי נשכחת בפארק הירקון. 

פול מקרטני מופיע בפארק הירקון ב-2008, קרדיט: פלאש 90
מאז, מקרטני גם הספק לזכות בפרס ב-2018 בפרס וולף היוקרתי בתחום המוזיקה. באותה העת, מארגני הטקס הודיעו שלאחר שבושר לו על הזכייה בפרס הזמר היה: "אסיר תודה ושוקל להגיע לישראל", אך לבסוף הוא בחר שלא להגיע ארצה בעקבות אילוצים שהוגדרו כבעיות לוחות זמנים. 
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כמה מלים לגברת פחטר
    אני 10/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גברת פחטר, במקום לכתוב שטויות, כדאי שתמשיכי לעסוק בתחום שאת טובה בו: שיווק עגלות אשפה.
    סגור
  • 1.
    לא ולא
    שוש פחטר 10/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא גיין אשר ולא לינדה איסטמן היו יהודיות. אולי קולומבוס. מאיפה האינפורמציה הזאת?
    סגור