תרבות ופנאי

קורין גדעון מתפוצצת על דיירי "האח הגדול": "מלא יציאות באין כניסה"

קורין גדעון התייחסה ליחס חסר הרגישות של דיירי האח הגדול כלפי המתמודד חיים טויטו. קורין גדעון יצאה להגנת המתמודד ברשת החברתית "אינסטגרם" וציינה: "תקשיבו פתאום לראות מהצד, איך כולם מדברים איתו, הכל סביב הגובה בלי לשים לב בכלל מלא יציאות באין כניסה"

מערכת ice | 
קורין גדעון (צילום פייסבוק/ קורין גדעון)
קורין גדעון, לשעבר מגישת התוכנית "האח הגדול", חשפה בפני עוקביה ברשת החברתית "אינסטגרם" מיהו המתמודד המועדף עליה בתוכנית הריאליטי הפופולרית של ערוץ 13. אמש (מוצ"ש) שודר פרק נוסף של תוכנית הטלוויזיה "האח הגדול" אשר כלל קטע צפייה מיוחד שבו כיכב המועמד חיים טויטו. 
במהלך הפרק, תועדו מספר דיירים בבית האח מקיימים שיח עם חיים טויטו, כאשר חלק מהשאלות כללו התייחסות להיותו נמוך קומה. לטענתה של קורין גדעון, דיירי בית האח הגדול מתנהגים אל טויטו בחוסר טקט ובחוסר רגישות, זאת בשל העובדה כי אלו מרבים לשאול אותו שאלות על עצם היותו נמוך קומה. 
"תקשיבו פתאום לראות מהצד, איך כולם מדברים איתו, הכל סביב הגובה בלי לשים לב בכלל מלאאא יציאות באין כניסה. דברים שגם לי בטוח היו נפלטים והכי מכוונה טובה. זה שיעור לכולנו והוא יוצא הכי גברר, לא לוקח קשה". 


(צילום: corringideon@)
כידוע, קורין גדעון מרבה לשתף את העוקבים האדוקים שלה ברשתות החברתיות על חייה וחיי בני משפחתה. לצד תכנים שמחים ומשעשעים שהיא מרבה לפרסם ולהציג ברשתות החברתיות, חשפה לאחרונה גדעון על קושי שעמו היא מתמודדת בעקבות ההיריון הנוכחי.

 
כזכור, בריאיון שערכה גדעון לאתר החדשות "וואלה!", סיפרה המשפיענית ומגישת תוכנית "האח הגדול" לשעבר, על האתגרים הרבים שעמה היא מתמודדת במהלך תקופת ההיריון. בריאיון המדובר, חשפה גדעון בפני הצופים כי היא מעוניינת לעשות ניתוח חזה: "הייתי רוצה לעשות ניתוח חזה אחרי הלידות. זה הדבר היחיד שאני מתבאסת עליו בגוף שלי אחרי הלידות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה