השוק

אקסל סולושנס ברכישת ענק: תחזיק ב-51% ממניות חברת הסייבר

חברת "אקסל סולושנס" רכשה את חברת "אינטנסיטי גלובל" המעניקה שירותי ייעוץ ותגובה לארגונים גדולים המתמודדים עם מתקפות סייבר שונות. "אינטנסיטי גלובל" נרכשה לפי שווי של 51 מיליון שקל

מערכת ice | 
עסקת מיזוג-אילוסטרציה (צילום freepik)
לאחר שבחודש מאי האחרון הכריזה "אקסל סולושנס" על הקמת חברת בת חדשה שתעסקו במתן שירותי SOC מנוהל, אתמול (ראשון) נודע כי חברת הסייבר רכשה את חברת "אינטנסיטי גלובל" (intensity global) לפי שווי של 51 מיליון שקל.
על פי הפרסום של אתר כלכליסט, חברת "אקסל סולושנס" רכשה את חברת הסייבר  "אינטנסיטי גלובל", אשר מעניקה שירותי ייעוץ ותגובה לעסקים גדולים בישראל ובחו"ל שמתמודדים עם מתקפות סייבר שונות. על פי העסקה החלה בין השתיים, לאחר הרכישה, חברת "אקסל סולושנס" תחזיק בלא פחות מ-51% ממניות חברת הסייבר. 
כידוע, חברת הסייבר "אקסל סולושנס" הינה חברה ציבורית, הנסחרת לפי שווי של כ-134 מיליון שקל והיא מתמחה בהפצה ואינטגרציה של שירותי סייבר ומוצרי תקשורת בארץ ובעולם.
כזכור, בחודש מאי האחרון דווח כי אקסל סולושנס הקימה חברת בת חדשה אשר בין היתר עוסקת בתחום שירותי ה-SOC מנוהל (Data Base Security). בעקבות כך, אקסל סולושנס הכריזה כי במסגרת ההשקעה בחברת הבת, היא תחזיק ב-58% ממניותיה ואילו השותפים יחזיקו ב-42% מהמניות.  
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה