השוק

אקסל מקימה חברת בת חדשה: "יודעים גם להקים חברות, לא רק לרכוש"

אקסל סולושנס מקימה חברת בת חדשה שתעסוק במתן שירותי SOC מנוהל, Data Base Security, שירותי Ciso as a Service ופתרונות סייבר נוספים לעסקים. "אקסל הוכיחה כי היא יודעת לא רק לרכוש חברות אלא גם להקים חברות לצורך פיתוח עסקי של הקבוצה
מערכת ice | 
הייטק-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
אקסל מקימה חברת בת חדשה  אשר תעסוק במתן שירותי SOC מנוהל, Data Base Security, שירותי Ciso as a Service ופתרונות סייבר נוספים לעסקים. אקסל אשר תשקיע בחברה, תחזיק בה 58% והשותפים יחזיקו 42%.
מנכ"ל החברה יהיה לירון לקס, לשעבר סמנכ"ל הסייבר והשו"ב של מלמ-תים. פתרונות החברה החדשה יתרמו לפורטפוליו מוצרי הקבוצה, מאחר ולחברה סינרגטיות גדולה ומשמעותית לשאר פעילויות קבוצת אקסל.
לדברי רונן שור מנכ"ל אקסל סולושנס גרופ בע"מ: "אקסל הוכיחה כי היא יודעת לא רק לרכוש חברות אלא גם להקים חברות לצורך פיתוח עסקי של הקבוצה, ולמנף את כלל חברות הקבוצה לפעול יחד על מנת לתרום לצמיחה הן בהכנסות והם לשורת הרווח הנקי.
אני מאמין כי הפעילות שאנחנו מקימים היום תהיה מאוד ריווחית לקבוצה בעוד כמה שנים. 
התחום הפעילות העיקרי בו תעסוק החברה החדשה הינו מתן שירותים ופתרונות סייבר ללקוחות בארץ ובחו"ל, תחום צומח חזק, סינרגטי עבור פעילות הקבוצה כולה בכלל ותחום הסייבר בפרט."
לדברי לירון לקס מנכ"ל סייבר הייב: אנחנו שמחים להשיק את פעילותה של סייבר הייב עם אקסל. אקסל היא שותפה אסטרטגית להקמת פעילות בשל המטה החזק, הידע הטכנולוגי,  הנסיון והאחיזה בשוק הסייבר בישראל, הן בלקוחות אסטרטגיים והן מול הספקים. סייבר הייב מספקת פתרונות סייבר וניטור ייחודיים ללקוחות, החל מ-SMB ועד ל- Enterprise כאשר אנו מכוונים לא רק לישראל, אלא גם לשוק האירופאי. אנו מודים לאקסל על האמון ומאמינים שהסינרגיה בקבוצה תבוא לידי ביטוי בתוצאותיה של סייבר הייב בשנים הקרובות".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה