תרבות ופנאי

אדל בספלוב חוטפת מהגולשים: "מזעזע ברמות, יש גברים שמסתכלים"

כוכבת הריאליטי ספגה טענות רבות מצד הגולשים, לאחר שהעלתה תמונה שלה עם שמלה בעיצוב די מינימלי. "תתלבשי איך שבא לך, אבל האמת שזה פשוט קיצוני. השמלה הזאת מביכה אותך", כתבה אחת הגולשות
מערכת ice |  3
אדל בספלוב (צילום דימה טליאנסקי)
אמש (חמישי) הכוכבת אדל בספלוב (ששמה היה מקושר לתכשיר קוסמטי הגרם לכוויות, לטענת כוכבת רשת מוכרת) השתתפה בחתונה, אליה היא הגיעה עם שמלה מעניינת אשר הצליחה לעורר סערה ברשת. פוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה ובו הצטלמה עם השמלה הצליח לגרור את תשומת לב הגולשים – לטוב ולרע.
אחת הגולשות כתבה: "תתלבשי איך שבא לך. אבל האמת שזה פשוט קיצוני. אין בעיה עם זה שאת עפה על עצמך, השמלה הזאת מביכה אותך זה הכל". גולשת נוספת הגיבה: "ואוו, מזעזע ברמות קשות. אין מקום לדמיון ואיפה בעלך המסכן?! תשומי ברמה הכי קשה, קצת צניעות. אלוהים שופט גם על צניעות, יש גברים שמסתכלים ורובם נשואים יא חולה".
גולשים נוספים רבים ביקרו את בספלוב, אך לצידם היא קיבלה כמה הודעות תמיכה. "כמה מתייפייפות יש כאן... מתחנפות לאדל כאילו מינימום היא תוציא נגדכם צו הריגה. תנשמו! אדל יפהפייה ברמות קשות, חאלס עם בועת הזכוכית זה בסדר לקבל מחמאות וזה בסדר לקבל הערות". נציין כי נכון לרגע כתיבת שורות אלו, יוצאת הריאליטי לא התייחסה לתגובות אלו.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    היא לא הבעיה מי שהעלה את התמונה לרשת הוא הבעיה (ל"ת)
    לוחם צה"ל 06/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אישה דתיה אני,לא קר לכן ככה? (ל"ת)
    שואלת בתמימות 06/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • איזה חם ....הביצים רותחות
    חרמוניאק 06/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חייב להוציא כדי לשלוק
    סגור