קריפטו

הקריפטו היומי: האם סנטה מביא איתו מתנה למשקיעי הקריפטו?

שוק המטבעות הדיגיטליים המשיך לחפש את הדרך החוצה מהמשבר בסוף השבוע הזה – אך נראה שלעומת התנודות של השבועות האחרונים הוא מתחיל למצוא יציבות בלב הסערה
מערכת ice | 
קריפטו (צילום unsplash)
הבלבול בשוק הקריפטו מאז תחילת חנוכה, ואף מספר ימים קודם לכן, המשיך גם בשבת, אך נראה שלקראת חג המולד הסתמנה בשוק מגמה חיובית, אם כי זהירה מאוד. לפי אתר CoinGecko, המנטר את שוויים של כ-13,000 מטבעות דיגיטליים, ערכם הכולל נשאר יציב השבת (ירידה של מאית האחוז) – 845 מיליארד דולר – ובטווח השבועי רשם עלייה של כמעט אחוז ושליש. עם זאת, לעומת עבר חג המולד הקודם מדובר בהתרסקות של 66%.
ביטקוין רשם עלייה מזערית של כמה אלפיות אחוז במהלך השבת, ו-1.3% מאז השבת שעברה, למחיר של 16,845 דולר למטבע ושווי שוק של 324 מיליארד דולר.
את'ר רשם ירידה בשיעור יומי של כמה אלפיות האחוז, ועלייה שבועית של מעל ארבעה וחצי אחוזים, למחיר של 1,220 דולר למטבע ושווי שוק של 147 מיליארד דולר.
ביננס קוין ירד בחצי אחוז ביממה אך עלה בשיעור מרשים של מעל שבעה אחוזים לעומת מוצ"ש הקודם, למחיר של 244 דולר למטבע ושווי שוק של כ-40 מיליארד דולר.
ריפל רשם עלייה יומית של חצי אחוז, שהעלתה אותו בטבל מהמקום השביעי לשישי (לפני המטבע צמוד-הדולר של ביננס) עם מחיר של 35 סנט ושווי שוק של כמעט 18 מיליארד דולר. עם זאת, לעומת לפני שבוע הוא נמצא בירידה של חמישית האחוז.
דוג'קוין ירד בעשירית האחוז בשבת, אך עלה בכמעט שני אחוזים מהשבת שעברה, למחיר של 8 סנט בקירוב ושווי שוק של 10.6 מיליארד דולר.
קרדאנו עלה בכמעט שליש אחוז ביממה אך בשבוע האחרון איבד מערכו יותר משני אחוזים, למחיר של 26 סנט ושווי שוק של מעט מעל 9 מיליארד דולר.
ופוליגון ירד בעשירית אחוז ביום ועלה בחמישית אחוז בשבוע, למחיר של 80 סנט ושווי שוק של כ-7.2 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה