קריפטו

מניית ענקית כריית קריפטו פושטת רגל נסקה היום ב-73%

המהלך מזכיר את זה שנראה ב-Revlon מוקדם יותר השנה, לאחר הגשת בקשה לפשיטת רגל משלה. סוחרים קמעונאיים גרמו לעליות מבלבלות באופן דומה של חברות פושטות רגל אחרות באמצע 2020
מערכת ice | 
קריפטו (צילום shutterstock)
המניה של חברת Core Scientific, זינקה אמש (חמישי) בממד שיא של 73%, יום לאחר שכורה הביטקוין הפך לחברת המטבעות הקריפטו האחרונה שהגישה בקשה לפשיטת רגל. המהלך מזכיר את זה שנראה ב-Revlon מוקדם יותר השנה, לאחר הגשת בקשה לפשיטת רגל משלה. סוחרים קמעונאיים גרמו לעליות מבלבלות באופן דומה של חברות פושטות רגל אחרות באמצע 2020, כולל Hertz Global Holdings Inc ו-JCPenney.
"אולי לאחר שראו את רשימת הנושים והנכסים בהישג יד, המשקיעים יכלו לקבל קצת ביטחון שבאמת יהיה עתיד חיובי", אמר מתיו קימל, אנליסט נכסים דיגיטליים בחברת השקעות הקריפטו CoinShares. "זה לא המצב של FTX, שבו הם בעלי משקל כבד בקטגוריית ההתחייבויות לעומת הנכסים".
מסמכי פשיטת הרגל של החברה, מראים שיש לה נכסים בגובה 1.4 מיליארד דולר, לעומת התחייבויות של כ-1.3 מיליארד דולר וזה עושה את הכורה שונה מרוב חברות הקריפטו פושטות הרגל. הרשויות בארה"ב ממשיכות בחקירה נרחבת על קריסת ה-FTX בחודש שעבר, שהייתה פעם אחת מבורסות הקריפטו הגדולות בעולם. ביום חמישי קיבלה Core Scientific אישור להלוואה על סך 37.5 מיליון דולר, כדי לסייע במימון פשיטת הרגל שלה. כורה הביטקוין עובדת על תוכנית לארגון מחדש של חובותיה, שכמעט תמחק את בעלי המניות הקיימים.
כ-544 מיליון מניות Core Scientific החליפו ידיים, כמעט 3,000% יותר מהממוצע היומי שלה בשלושת החודשים האחרונים. אבל, בניגוד להרץ ורבלון, נראה היה שהמשקיעים הקמעונאיים נמנעים מהטירוף. בערך 1,000 הזמנות קנייה בוצעו בפלטפורמה של Fidelity, על פי נתונים שסיפקה החברה, בפיגור ניכר בביקוש למועדפים אמיתיים של סוחרים קמעונאיים. גם עם העלייה הפתאומית של יום חמישי, Core Scientific נותרה כאחת המניות עם הביצועים הגרועים ביותר בארה"ב לשנת 2022. לאחר שבתחילת השנה היא נסחרה בכ-$11 למניה, החברה צפתה בירידה דרמטית של המניה שלה ב-99% עד היום, כאשר ביום רביעי המניה נסחרה ב-5 סנט בלבד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה