קריפטו

למרות האתגרים הרגולטוריים: תעשיית ה-Web3 מאמינה בקריפטו

86% מאנשי ה-Web3 משתמשים בקריפטו; 75% מאנשי המקצוע נמשכים לתחום גם בשל החזון של ביזור, חירות וחדשנות; כ-51% מעדיפים לקבל תשלום משולב הכולל מטבעות מסורתיים לצד קריפטו
שרון בירקמן | 
קריפטו-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
יותר מ-86% מאנשי המקצוע בתעשיית ה-Web3 מחוברים לקריפטו או משתמשים בו במסגרת עבודתם, כך על פי דוח שפורסם לאחרונה על ידי חברת Consensys. מנתוני הדוח עולה שקריפטו ממשיך להוות חלק מהותי מעולם ה-Web3, גם נוכח חוסר הוודאות הרגולטורי והאתגרים הצפויים לקראת בחירות 2024 בארצות הברית.
הדוח מצביע על כך שהמוטיבציה להישאר בתעשיית ה-Web3 נובעת מהערכים המרכזיים של טכנולוגיית הבלוקצ'יין והחזון של ביזור, חירות וחדשנות. מהדוח עולה כי 75% מאנשי המקצוע נמשכים לתחום לא רק בשל תמריצים כלכליים, אלא מתוך זיקה לרעיונות שהטכנולוגיה מייצגת. לדברי שרה הו, ראש מחלקת גיוס הכישרונות ב-Consensys, ערכי ה-Web3 כמו ביזור ושקיפות מניעים את האנשים שעובדים בתחום. 

באותה נשימה, הדוח מראה כי בעוד ש-67% מאנשי המקצוע בתעשייה מקבלים שכר במטבעות פיאט בלבד, רבים מהם מעוניינים לשלב יותר תשלומים בקריפטו. כ-51% מהנשאלים מעדיפים מודל משולב הכולל מטבעות מסורתיים לצד קריפטו, לעומת 30% בלבד המעדיפים תשלומים בפיאט בלבד.
על פי הדוח 77% מהעובדים בתעשייה עובדים מרחוק, ויותר מ-75% מזהים את עצמם כנוודים דיגיטליים, סגנון עבודה שלדברי מחברי הדוח מתאים לערכי הביזור והחירות של התחום. לדברי הו, הגמישות מקנה גישה רחבה יותר לשוק העבודה הגלובלי.
הדוח נערך על ידי חברת YouGov בקרב שלושים ארגוני Web3.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה