קריפטו

מהפכת הקריפטו: פייפאל תמכה ברעיון המפתיע - ואז קרה הדבר הבא

חברת Mesh תשתף פעולה עם ארנק הקריפטו האיטלקי Conio, במטרה להרחיב את טווח ההגעה שלו לפלטפורמות מסחר מרובות כמו קוינבייס וביננס. החברה, שנוסדה בשנת 2020, מבקשת לחבר בין בורסות קריפטו לארנקים בפלטפורמה מאוחדת. בתחילת השנה זרוע ההון סיכון של פייפאל השקיע בסטארט-אפ - מה שעורר בו עניין רב
מערכת ice | 
שוק הקריפטו (צילום shutterstock)
סטארטאפ הפינטק האמריקני Mesh הכריז על שותפות עם ארנק הקריפטו האיטלקי Conio, במטרה להרחיב את טווח ההגעה שלו לפלטפורמות מסחר קריפטו מרובות כמו קוינבייס וביננס. שיתוף הפעולה יאפשר ל-430,000 הלקוחות האיטלקיים של Conio לגשת ל-10 בורסות קריפטו ולמשוך כספים לארנקי Conio שלהם, כך לפי crypto news.
 
Conio, בגיבוי שירות הדואר האיטלקי Poste Italiane, הסבירה לסוכנות הידיעות רויטרס כי מחקר שנערך לאחרונה על ידי Adan ו-KPMG חשף כמעט שני שלישים מהאיטלקים שרוכשים נכסים דיגיטליים עושים זאת בבורסות שבהן הם קונים אותם, במקום שימוש בארנקים דיגיטליים אישיים.
 
נתונים מצביעים על כך ש-63% מהמשקיעים בצרפת ו-69% בבריטניה מחזיקים את הקריפטו שלהם בבורסות.
Mesh, שנוסדה בשנת 2020, מבקשת לחבר בין בורסות קריפטו לארנקים בפלטפורמה מאוחדת. בתחילת 2024, PayPal Ventures, זרוע ההון סיכון של PayPal, השקיעה ב-Mesh, תוך שימוש ב-Stablecoin של PayPal שכונה "PayPal USD" עבור העסקה.
PayPal אמרה אז בהודעה לעיתונות כי העסקה עוזרת "לחזק את מעמדה של Mesh כשחקנית מובילה בתחום", והוסיפה כי ההשקעה מדגישה את מחויבות החברה ל"טיפוח חדשנות בנוף התשלומים הדיגיטליים". בעוד PayPal לא חשפה את חלקה, דיווחים מצביעים על כך שענקית התשלומים השקיעה עד 5 מיליון דולר ב-PYUSD בסטארט-אפ הפינטק. בסך הכל גייסה Mesh מעל 28 מיליון דולר מלמעלה מ-30 משקיעים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה