קריפטו

ענקית הקריפטו קוינבייס ממשיכה להתרחב: זו המדינה בה תתחיל לפעול

בורסת הקריפטו, קוינבייס פרסמה לאחרונה שהשיגה רישיון מטעם הרשויות בסינגפור שמאפשר לה להרחיב את פעילותה ולהתחיל לפעול במדינה. האם המהלך הזה ישתלם לה?
מערכת ice | 
בורסת הקריפטו קוינבייס (צילום shutterstock)
בורסת הקריפטו האמריקאית קוינבייס פרסמה שקיבלה את האישורים להתחיל לפעול בסינגפור. על פי פרסומים, החברה זיהתה את סינגפור כשוק חיוני עבור פעילות המסחר שלה ובנוסף, האסטרטגיות והגישה הכלכליות המתקדמות של המדינה לרגולציה מסתנכרנות היטב עם יעדיה ומשימותיה העולמים.
סינגפור הפכה לאחרונה לזירה משמעותי עבור שוק הקריפטו. יתרה מכך, סינגפור היא ביתם של למעלה מ-700 חברות Web3, מה שהופך אותה לשוק מרכזי לצמיחת כלכלת הקריפטו.
 

על מנת להתאים את מוצריה לקהל המקומי, קוינבייס השיקה מוצרים המותאמים גם לכלכלה המקומית. מוקדם יותר השנה, למשל, החברה הציגה אפשרויות מימון נוחות, כולל PayNow והעברות בנקאיות מהירות.
 
מעבר להצעת מוצרים בלבד, המחויבות שלנו נמתחת למערכת האקולוגית הרחבה יותר של Web3 בסינגפור. זה כולל הדרכה וגיוס יוזמות במרכז הטכנולוגי שלנו בסינגפור, טיפוח קשרים חזקים עם איגודי תעשייה במדינה וביצוע השקעות בסינגפור באמצעות שימוש בפלטפורמה של החברה.
יתרה מכך, מעורבות הקהילה הפעילה של החברה ניכרת באמצעות יוזמות כמו חסות Ethereum Singapore והעברת סדנאות באוניברסיטאות יוקרתיות כולל האוניברסיטה הלאומית של סינגפור, אוניברסיטת סינגפור לניהול והאוניברסיטה הטכנולוגית נאניאנג הפועלת גם היא במדינה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה