קריפטו

ריפל משיקה קרן חדשה ביפן ובדרום קוריאה: זה היעד שלה

המטבע הקריפטוגרפי שנמצא בירידה בשבועות האחרונים, השיק קרן באסיה שמטרתה להניע חדשות בלוקצ'יין בשני השווקים החשובים
מערכת ice | 
ריפל (צילום pexels)
ריפל הודיעה ביום שלישי כי השיקה קרן חדשה היפן וקוריאה, שמטרתה להניע חדשנות בלוקצ'יין בשני השווקים. כך דיווח אתר CNBC. הריפל נמצא בשבועות האחרונים בירידה ונכון להיום שוויו עומד על 0.49 דולר למטבע.
"השקת הקרן הזו היא עדות לאמונה החזקה של ריפל בפוטנציאל של יפן וקוריאה כמרכזים אזוריים מרכזיים לחדשנות בלוקצ'יין", אמר אמי יושיקאווה, סגן נשיא ליוזמות אסטרטגיות בריפל, בהצהרה. ההתרחבות מגיעה כאשר תעשיית הקריפטו מתמודדת עם "סביבה רגולטורית עוינת" בארה"ב.
XRP הוא המטבע הקריפטוגרפי המקורי של Ripple המופעל על ידי ה-XRP Ledger, בלוקצ'יין ציבורי בקוד פתוח שנבנה עבור תאגידים. ריפל משתמש בבלוקצ'יין ובקריפטו כדי להקל על תשלומים בינלאומיים בזמן אמת.
הכספים יועברו לתמיכה בשותפויות ארגוניות, מענקים למפתחים, השקעות בסטארט-אפים וצמיחת קהילה, הודיעה ריפל ביום שלישי בהצהרה. 

כזכור, בתחילת אפריל סטארט-אפ הקריפטו ריפל הצטרף לשוק המטבעות היציבים והשיק מטבע דיגיטלי המוצמד לדולר. בחברה הודיעו כי המטבע היציב יהיה תמיד מוצמד ביחס של 1 ל-1 לנכסים בסכום מקביל. הנכסים הללו כוללים דולר, אג"ח אמריקניות ממשלתיות ומזומן, שהחברה מחזיקה בעתודות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה