קריפטו

"הביטקוין ישבור את השיא של כל הזמנים בשבועות הקרובים"

בהמשך לעלייה הדרמטית של הביטקוין, שפרץ מעל לרף של 60 אלף דולר – לראשונה מנובמבר 2021, סיימון פיטרס, אנליסט באיטורו, טען: "אני מצפה שהמגמה הזו תימשך וייתכן שנוכל לראות את הביטקוין מגיע לשיא חדש בכל הזמנים כאשר המחיר יעלה מעל 69,000 דולר בשבועות הקרובים"
מערכת ice |  2
הביטקוין מזנק (צילום shutterstock)
בהמשך לעלייה הדרמטית של הביטקוין, שפרץ היום (חמישי) מעל לרף של 60 אלף דולר – לראשונה מנובמבר 2021 - להלן פרשנות קצרה של סיימון פיטרס (Simon Peters), אנליסט באיטורו.
"נראה שהכוח המניע מאחורי מגמת העלייה במחיר הביטקוין הוא העניין שנוצר לאחר אישור רשות ניירות הערך האמריקאית (SEC) להשקת קרן סל מחקה (ETF) לביטקוין, שממשיכה לרכוש ביטקוין בכמויות משמעותיות", אמר סיימון פיטרס.
האנליסט באיטורו המשיך: "מאז ההשקה, תעודות הסל על ביטקוין צברו אחזקות המייצגות למעלה מ-3% מכלל הביטקוין הקיים כיום. ציון דרך זה מדגיש מגמה גוברת של משקיעים מוסדיים המעוניינים לקבל חשיפה לביטקוין".
"בנוסף לעלייה בביקוש", הוסיף סיימון פיטרס: "המשקיעים ממשיכים להחזיק בביטקוין שלהם. נכון לעכשיו כ-70% מכלל הביטקוין במחזור לא "זז" במשך יותר משנה והכמות הזמינה לרכישה בבורסות היא ברמה הנמוכה ביותר מאז תחילת 2018".
לסיום, העריך סיימון פיטרס כי "אני מצפה שהמגמה הזו תימשך וייתכן שנוכל לראות את הביטקוין מגיע לשיא חדש בכל הזמנים (כאשר המחיר יעלה מעל 69,000 דולר) בשבועות הקרובים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עד שיום אחד יקבלו שם אטום על כל המאגר של בביטקווין הזה
    בילבי 02/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חוץ מפערים בעולם המודרני הוא לא שווה כלום .... מחר הפלוצים שלי יעלו בבורסת הגז מי משקיע חבילת טריפל במבצע
    סגור
  • תתקדם
    דיגיטלמן 02/2024/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    החשיבה המיושנת הזו כאילו פיאט זה הדבר הנכון היא שהובילה לפערים העצומים בחברה. פיאט הוא תוצר של מדינות וארגונים פיננסיים ע"מ לשלוט על כל הממון הקיים בציבור דבר, שגורם לתלות בהם. אם תתקדם ותשתחרר מכבלי הקפטיליזם המגעיל כולנו נרוויח. בסוף זה הכסף שלנו ואף אחד לא יגיד לנו מה לעשות איתו.
    סגור