כסף וצרכנות

עובדת פוקס תומכת בחמאס? "בעזרת אללה נעיף אותם מארצנו"

סערה סביב פרופיל פייסבוק בשם 'נטלי סמארה', שעל פי הפרופיל עובדת בפוקס הום ובבית החולים שיבא תל השומר, אשר בו מובעת תמיכה בלתי מסתייגת בחמאס: "אני מצדיעה לכל ערביי 48 האנושיים, הגיבורים ומאחלת שאלוהים יעזור לעזה ויעיף לנו הנאצים מארץ פלסטין. בעזרת אללה נעיף אותם מארצנו"
תום נחום |  3
צילום shutterstock, Magma Images
לאחר שדווח כי השחקנית הערביה, מאיסה עבד אלהאדי, אשר שיחקה בתאטרון בקולנוע, בטלוויזיה וזכורה בעיקר בשל השתתפותה בסדרה "מתים לרגע" בהוט הביעה את תמיכתה בחמאס נעצרה. חברת HOT הודיעה כי היא הסירה את התכנים בהשתתפותה משירות ה-VOD ושלל תגובות מקרב אנשי תקשורת ותרבות ישראליים גינו את עבד אלהאדי וקראו למצות עימה את הדין, אך אמש (רביעי) שוחררה ממעצר על ידי שופט בית המשפט המחוזי בנצרת, ערפאת טאהא. עם זאת, כעת, לאחר מקרים רבים דומים, ברשתות החברתיות מופצים בימים האחרונים דברים שנכתבו מחשבון פייסבוק בשם 'נטלי סמארה', שעל פי הפרופיל עובדת ב-FOX HOME ובבית החולים שיבא תל השומר, ולמדה באוניברסיטת תל אביב. 
עם זאת, יש לציין כי הציוץ הראשון מאותו פרופיל מדובר עלה ב-18 באוקטובר בלבד, לפני שמונה ימים, כאשר הפרטים על העבודה ב-FOX HOME ובבית החולים שיבא עודכנו ב-21 באוקטובר בלבד, יום שבת האחרון, מה שמעלה חשד סביר שמדובר בפרופיל פיקטיבי.
בין הפוסטים שעלו בפרופיל המדובר נכתב כך: "שימו לב.. החשבון הזה אמיתי שמי נטלי סמארה בת 30 גרה בצפון הארץ. בתקופה האחרונה רואים כמה נבלות ישראלים מחפשים את ערביי 48. מחפשים אותם על מילה ועל פוסט וכו'.. עברו שלושה ימים ואני מפרסמת נגד הכיבוש ובעד עזה ורק שומעת דיבורים ואייומים נעצור אותך. אני מבטיחה לכם שגם אם השב"כ יחפש אותי לא ימצא אותי כי אתם אפסים, כמו כן כל בן אדם אנושי ונורמאלי יהיה בעד עזה! רק בני אדם! בטח החיות צ-מ-א-י דם יהיו בעד הנאצים שבאו מכל רחבי העולם לפלסטין וקיבלנו אותם באהבה וכבשו לנו ! ובשיא החוצפה רוצים את הכל! אם אני אומרת הכל אז בתים שלנו, אדמות שלנו וגם כן נשמות שלנו!!! אני מצדיעה לכל ערביי 48 האנושיים, הגיבורים ומאחלת שאלוהים יעזור לעזה ויעיף לנו הנאצים מארץ פלסטין". בין התגובות שנכתבו על ידי אותו פרופיל נכתב כך: "שידעו שהם יילחמו בדור הזה, דור ההתנגדות, דור השחרור ובעזרת אללה נעיף אותם מארצנו".

השופט טאהא, אשר כאמור, החליט לשחרר ממעצר את עבד אלהאדי בתנאים מגבילים לבית הוריה, נימק את החלטתו: "אלה פוסטים בוטים וקשים שמעוררים רגשות זעם ואכזבה, אולם ספק רב אם יש בפרסומם משום עבירה פלילית".
 
כזכור, השחקנית מאיסה עבד אלהאדי ששיחקה לצד עופר שכטר בשתי העונות של “מתים לרגע” ב-HOT החליטה לשבור שתיקה ברשתות החברתיות לאחר פתיחת 'מלחמת חרבות ברזל' והציגה את פרצופה האמיתי כשהביעה תמיכה בחמאס ואף כתבה לצד תמונת הדחפור שפירק את גדר הרצועה: “בואו נעשה את זה בסטייל של ברלין”.
 
לאחר המעשה מטעם הוט נמסרה הודעת גינוי בדבר מעשיה של השחקנית: "החברה מגנה בתוקף את דבריה המבחילים ותמיכתה בארגון טרור של חיות אדם שטבח בנשים, גברים, קשישים וילדים חפים מפשע. הוט מודיעה כי השחקנית לא תשתתף בשום הפקה של החברה בעתיד, ומצפים מכל גופי ההפקה והשידור לנהוג כמונו. החברה הסירה את התוכן בהשתתפות השחקנית משירות ה-VOD".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    תכלס אלו רק דיבורים הם פחדנים מדי (ל"ת)
    י 12/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    תגובה
    ראקל 10/2023/26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    איך לא מעיפים את נחשי הצפע המסוכנים האלה מהארץ איך????
    סגור
  • 1.
    בתי המשפט בדיחה (ל"ת)
    נודניקים 10/2023/26
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור