כסף וצרכנות

מגדלי עזריאלי הוארו בכחול לבן: "מסר מהדהד של עוצמה". צפו

המשימה להאיר את המגדל המרובע הופקדה בידי אמן התאורה גיל טייכמן. גודל הדגל כ-4,000 מ"ר. לצורך הארת המגדל נדרשו כמיליון נוריות לד, ו-230 איש עמלו עליו במהלך 5 ימים. הדגל נראה למרחוק, מהקרקע ומהאוויר, גם על ידי מטוסים הנוחתים וממריאים מישראל
מערכת ice | 
מגדלי עזריאלי בכחול לבן - מלחמת חרבות ברזל (צילום אייל תגר)
החל מהערב (חמישי) יואר מרכז עזריאלי תל אביב בצבעי דגל ישראל והכיתוב "יחד ננצח". בימים קשים אלה, מבקשת קבוצת עזריאלי לחזק את מורל העורף והחזית, ולהדהד את מסר הלכידות והאחדות שמאפיין את עם ישראל מאז ומתמיד, ובימים קשים אלה ביתר שאת. 
המשימה להאיר את המגדל המרובע הופקדה בידי אמן התאורה גיל טייכמן. גודל הדגל כ-4,000 מ"ר (אורכו 100 מטר ורוחבו 40 מטר). לצורך הארת המגדל נדרשו כמיליון נוריות לד, ו-230 איש עמלו עליו במהלך 5 ימים. הדגל נראה למרחוק, מהקרקע ומהאוויר, גם על ידי מטוסים הנוחתים וממריאים מישראל, ונותן אור ותקווה לטייסינו, לחיילנו ולכל הציבור הישראלי. 
 
"אלה ימים קשים מנשוא לכולנו, מלאי כאב ודאגה", אומרת יו"ר קבוצת עזריאלי דנה עזריאלי, "אך גם ימים של לכידות יוצאת דופן. בזמן שהלב של כולנו פצוע וכואב - החלטנו להאיר את מגדלי עזריאלי, במרכז תל-אביב, במרכז ישראל, במסר מהדהד של אחדות ועוצמה. הרוח הישראלית המיוחדת מתגלה במיטבה, והיא פועמת בלב של כולנו. אני מלאת תקווה שאותה הרוח גם נותנת כוח לכל מי שצריך אותו במיוחד בשעה זו. עם ישראל חי ויחד ננצח!"
הארת מגדלי עזריאלי מצטרפת לשורת מהלכי תמיכה שקבוצת עזריאלי וקרן עזריאלי יזמו מאז פרוץ המלחמה. קבוצת עזריאלי התגייסה מייד עם תחילת המערכה, ובין היתר, הקימה מערכי התנדבות שונים בקניונים שלה; יזמה פרויקט משותף  עם עמותת "פתחון לב" לתרומת מוצרי מזון וטואלטיקה בעמדות ייעודיות בקניונים; יצרה שיתוף פעולה עם ארגון "המלאכים של ערן", במסגרתו נתרמו ביגוד והלבשה תחתונה לתושבים המפונים מעוטף עזה ולחיילי צה"ל.
זאת, לצד העמדת כל נכסי הקבוצה ברחבי הארץ לטובת פעילויות התנדבותיות שונות, שתומכות בגופי הביטחון, לרבות מנות חמות לחיילים והעמדת חניוני הקבוצה לטובת גופי הבטחון וההצלה. בנוסף, שתי קרנות הפילנתרופיה של עזריאלי, קרן עזריאלי ישראל וקרן עזריאלי קנדה, הודיעו כי יעניקו תרומות חירום בסך של כ-40 מיליון שקל לטובת עמותות וארגונים המסייעים לחיילים ולמשפחות בימים קשים ומורכבים אלה.
בין הארגונים: בתי החולים סורוקה, ברזילי, בלינסון, שניידר, קפלן, תל-השומר, רמב"ם, איכילוב, אסותא אשדוד, מאיר והדסה; נט"ל, ער"ן, לתת, לקט, ארגון אלמנות ויתומי צה"ל, האגודה למען החייל, זק"א, איחוד הצלה, מד"א ועוד.  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה