כסף וצרכנות

קניון עזריאלי בבשורה חדשנית: ניווט אל הרכב במציאות רבודה

לא זוכרים איפה חניתם בקניון? מחפשים חנות מסוימת? אפליקציה חדשנית שפיתח סטארט-אפ ישראלי סרקה את כל קניון עזריאלי בת"א – ותכוון אתכם לאן שתרצו בטכנולוגיית מציאות רבודה. כן תוכלו ליהנות ממשחקים חבויים ברחבי הקניון, ומיצגים אמנותיים וירטואליים
מערכת ice | 
חוויה דיגיטלית חדשנית ברחבי הקניון (צילום יוטיוב/ resonai)
קבוצת עזריאלי מטמיעה בימים אלה בין כתלי קניון עזריאלי תל אביב טכנולוגיה חדשנית של מציאות רבודה, שתהיה זמינה באפליקציית החברה ויוצרת חווית קניה ובילוי עתידנית.
הקבוצה חברה אל הסטארט אפ הישראלי Resonai וביחד פיתחו "תאום דיגיטלי" לקניון, במטרה להעניק חוויה דיגיטלית חדשנית ברחבי הקניון. התאום הדיגיטלי הוא העתק ויזואלי מדויק של כל חללי המבנה, שנוצר על ידי "מידול" הבניין באמצעות צילום וסריקה של הנכס – ובאמצעותו החוויה של הצרכנים משתדרגת כשהם נחשפים לשכבות המידע, לאפליקציות ולמשחקים במציאות רבודה (Augmented Reality).

הטכנולוגיה החדשה מושקת לראשונה כפיילוט בקניון עזריאלי בתל אביב, ובהמשך תוטמע בכלל קניוני הקבוצה ברחבי הארץ.
החוויות חדשות הצפויות למבקרים בקניון:
ניווט מהחניון אל חנויות הקניון באמצעות חצים תלת ממדיים – מתן מענה חדשני לאתגר המשמעותי ביותר עבור הצרכן בקניון והוא קושי בהתמצאות, מציאת חנות ספציפית, או איתור הרכב בחניון בתום הביקור בקניון. הטכנולוגיה החדשה תאפשר למבקרי הקניון לנווט ישירות מהחניה אל החנויות המבוקשות בצורה קלה ומהירה באמצעות אפליקציית עזריאלי, ומצלמת הסמארטפון. הניווט מתבצע באמצעות חצים תלת ממדיים אשר צפים במרחבי הקניון ומכוונים את המבקרים אל היעד המבוקש.
מבצעים וירטואליים - ברחבי הקניון פזורות "פיניאטות" וירטואליות, אותן המבקר צריך לנפץ על מנת לקבל פרס. את המבצעים והקופונים כבר לא צריך לחפש בתוך רשימה - הם יופיעו ברחבי הקניון.
יקום נסתר של אמנות וירטואלית - קבוצת עזריאלי הפיקה יצירת אמנות ״סייט ספסיפיק״ לחלל המרכזי בקניון עזריאלי תל אביב, אשר קושרת ביחד את החלל הפיזי ואת מבקרי הקניון לחוויה דיגיטלית במציאות רבודה. פרטיקל3 בהובלת היזם הבינלאומי ליהוא רוטר שיתפו פעולה עם האמן אלי מגזינר וביחד יצרו את האמנות על גבי הפלטפורמה של Resonai. מיצג האומנות מתכתב באופן ישיר עם האדריכלות של המבנה ומנצל אלמנטים שונים בחלל כדי ליצור חוויה מפתיעה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה