שיווק ופרסום

קבוצת המילטון משיקה: פריטי שיאומי חדשניים לאימון וליום-יום

קבוצת המילטון מודיעה היום על תחילת שיווקם של שני פריטי שיאומי חדשים. החברה תשווק שעון ספורט חכם מדגם Redmi watch 3 ואוזניות Redmi Buds 4 lite. המוצרים יהיו זמינים בחנויות שיאומי בפריסה ארצית, אצל המשווקים המורשים ובאתר הרשמי של החברה
מערכת ice | 
אוזניות שיאומי (צילום יחצ שיאומי)
קבוצת המילטון מודיעה היום על תחילת שיווקם של שני פריטי שיאומי חדשים. החברה תשווק שעון ספורט חכם מדגם Redmi watch 3 ואוזניות Redmi Buds 4 lite. המוצרים יהיו זמינים בחנויות שיאומי בפריסה ארצית, אצל המשווקים המורשים ובאתר הרשמי של החברה.
שעון הספורט החדש בעל מסך מגע 1.75 אינצ', ולו בהירות גבוהה וזכוכית ציפוי למניעת טביעות אצבע. השעון מתאים לאימוני ספורט וגם לשימוש יום-יומי. כמו כן, הוא יכול לשמש ככלי עזר לאוכלוסייה הבוגרת שלא יכולה לבצע שיחות בשעת חירום ומצוקה. לשעון חיי סוללה של עד כ-12 יום בשימוש רגיל.
השעון יכול לנטר דופק אופטי, תאוצה, נתוני חמצן בדם. כמו כן, לשעון יכולת ניווט והוא עמיד למים. השעון החדשני מגיע עם שתי רצועות בצבע שחור ושנהב ברוחב 20 מ"מ. מחירו יעמוד על 499 שקל.
כאמור המילטון משיקה גם אוזניות שיאומי חדשות. האוזניות הן בעלות מנגנון לנטרול רעשים שמבוסס על AI ודרייבר 12 מ"מ דינאמי. האוזניות עומדות בתקן IP54 לעמידות במים ותקן בלוטות' מתקדם. אורך חיי הסוללה שלהן עומד על כ-18.5 שעות מטעינה בודדת ויש להן כמובן מארז טעינה. האוזניות מאפשרות תמיכה מלאה בטלפו מסוג אנדרואיד בחיבור מהיר. מחיר האוזניות הוא 169 שקלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה