כסף וצרכנות

כדורי הרזיה לנשים מבוגרות בעשרות אלפי שקלים: החברה הישראלית נחשפת

חברת "רז קל" משווקת את כדורי ההרזיה שלה בכל הכוח, וממש לא בוחלת באמצעים גם כשמדובר בנשים מבוגרות במצב כלכלי קשה, להם מכרה כדורים בעשרות אלפי שקלים. כך פועלת השיטה
מערכת ice | 
כדורי הרזיה (צילום shutterstock)
חברת "רז קל" משווקת את כדורי ההרזיה שלה בכל הכוח, וממש לא בוחלת באמצעים גם כשמדובר בנשים מבוגרות במצב כלכלי קשה, כאשר מכרה לנשים מבוגרות שהתפתו לרכוש את הכדורים בסכומי עתק של עשרות אלפי שקלים. כך פורסם הבוקר (רביעי) ב-N12.
שי טורטון, שאמו רכשה כדורי הרזיה ב-45 אלף שקל, מספר: "אימא שלי בת ה-78 מתגוררת בדיור מוגן. לפני כשנתיים הגעתי לדירתה ולתדהמתי גיליתי עשרות רבות של קופסאות כדורים. פניתי לחברת 'רז קל' באופן מידי וביקשתי לבטל את העסקאות ולהחזיר את הכדורים. נעניתי בשלילה".
גם אמה של כרמית סימון רכשה את הכדורים באלפי שקלים, ולא הצליחה לקבל את הכסף חזרה למרות התערבות הבת: "אימא שלי ראתה מודעה בפייסבוק על גלולות הרזיה שעושות פלאים. כשהיא לא כל כך רצתה לרכוש הנציג הצליח לשכנע אותה. גם כשהיא אמרה שהיא מוכנה לשלם עבור מה שהיא פתחה והיא רוצה שיזכו אותה עבור יתרת הערכה – נציג החברה לא הסכים".
בהקלטות שנחשפו בין נציגי המכירות לאותן נשים, נחשפות הטקטיקות שלהם.  הנציגים לא עוצרים גם כשהנשים מציינות את מצבן הכלכלי הרעוע, ומבצעים את המכירות בסך אלפי ועשרות אלפי שקלים. התלונות נגד החברה הגיעו לרשות להגנת הצרכן, שבחנה את התנהלות החברה ובכוונתה להטיל על "רז קל" עיצומים כספיים משמעותיים.
מ"רז קל" נמסר בתגובה: "חברתנו אינה פונה מיוזמתה לשום אדם ו"שיווק אגרסיבי" הוא תיאור מטעה באופן קיצוני של הדברים. שתי הלקוחות פנו לחברה מיוזמתן, ובחרו לרכוש חבילות הכוללות שירותים ומוצרים הנרכשים לתקופות ארוכות מראש. בשני המקרים, זמן רב לאחר קבלת המוצרים, ולאחר שקיבלו שירותי ליווי ומעקב בתהליך על ידי נציגי החברה, בחרו הלקוחות לבצע הכחשת עסקה שקרית מול חברת האשראי בטענה כאילו אינן יודעות דבר אודות החיובים, הכול תוך שהן שומרות את כל המוצרים מבלי שהוחזרו לחברה ומבלי ששילמו עבורם".
"הנכם טועים ומטעים, החברה אינה מתיימרת כי המוצרים מסייעים בהרזייה. החברה עוסקת בשיווק מוצרים ושירותים כמקשה אחת הכוללים דיאטה מפוקחת על ידי דיאטנים, פעילות גופנית ותוספי תזונה תומכים בתהליך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה