כסף וצרכנות

סמסונג במהלך מפתיע: זה הקמפיין החדש ל-Bespoke

סמסונג ישראל בקמפיין חדש: לרגל חג הפסח סמסונג ישראל יוצאת בקמפיין טלוויזיה ודיגיטל חדש לקידום סדרת ה-Bespoke
מערכת ice | 
סמסונג קמפיין Bespoke (צילום יחצ)
מידי שנה, עם בואו של חג הפסח, נרשמת עלייה משמעותית בדרישותיהם של הישראלים למוצרי חשמל בקטגוריות שונות, כמו: מקררים, תנורי אפייה’ , מיקרוגלים, וכו'. הסיבה לכך נעוצה במסורת הישראלית לשדרוג ואבזור המטבח במוצרי חשמל חדשים לפני החג. 
לאור כך, סמסונג ישראל מציגה קמפיין  חדש ונרחב לרגל חג הפסח של סדרת מוצרי  ה-Bespoke הידועה של החברה. סמסונג בחרה להדגיש בקמפיין הנוכחי את מגוון המוצרים הרחב והאופן בו המשתמשים יכולים ליהנות מהמוצרים לא רק בעת שימושם במטבח אלא  כחלק מתפיסה עיצובית לצד חוויה  ביתית מתקדמת וחכמה מאחר ואלו מתחברים לשאר המוצרים החכמים בבית באמצעות Samsung Smart Things . 

סדרת ה-Bespoke אשר הושקה ב2019, נחלה הצלחה רבה בקרב הצרכנים וזאת הודות להליך הפרסונליזציה המאפשר ללקוחות לעצב את המוצרים על פי טעמם האישי והחדשנות שמתבטאת בשלל פיצ'רים מתקדמים.
מקרר ה- Bespoke בעלי עיצוב שטוח מלפנים מגיעים בתצורת  מגוונות: דלת אחת או   4דלתות , אפשרות לחבר בין שילובים מגוונים עם תריסר גוונים אפשריים. השילובים יוצרים מגוון רחב של קומבינציות המייחדות כל בית ומשפחה. בזכוכית מוצעים צבעי לבן, אפור סאטן , כחול נייבי, ורוד פנינה, לבן סאטן, אפור פחם ושחור.
הרוכשים מקררי BESPOKE  בתקופה זו יהנו מהרחבת אחריות לחמש שנות אחריות בתוספת  של 199 ₪ בלבד. הקמפיין אשר עלה בשבוע שעבר הובל על ידי משרדי הפרסום ליאו ברנט מתפרסם בפלטפורמות דיגטל, סושיאל ובטלוויזיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה