כסף וצרכנות

שופרסל כבר מעלה מחירים? אלו המוצרים שמזנקים ב-10%

שופרסל תחזיר את מוצרי יוניליוור למדפיה ולאט לאט כבר רואים את הנזק לצרכנים. קורנפלקס של אלופים עלה מ-17.9 ל-19.9 שקל וזה לא הכל
מערכת ice | 
שופרסל (צילום Magma Images, shutterstock)
שופרסל ויוניליוור הגיעו היום (שלישי) להסכם ביניהן, שיביא לכך שמוצרי יוניליוור יחזרו בקרוב למדפים של סניפי הרשת בישראל. על פי ההערכות, ההתייקרות עליה הצדדים סיכמו תעמוד לכל היותר על עד 10% שהוא הקו העליון שקבעה שופרסל לו תסכים.
אז אילו מוצרים כבר חווים עלייה? המחיר של שמפו פינוק עלה ל-10.9 שקלים לעומת 10 שקלים לפני הסיכום, דאורדורנט דאב התייקר ל-21.9 שקל לעומת 19.9 שקלים והמחיר החדש של קורנפלקס אלופים עלה ל-19.9 שקלים במקום 17.9 שקלים, 10% עלייה גם כן. את הקורנפלקס יהיה קשה למצוא בתקופה הקרובה כי יוניליוור עצרה את הייצור בשל החרם של שופרסל.

רק בחודש שעבר התעוררה סערה כאשר הרשת החרדית 'יש חסד', הבת של שופרסל, חזרה להזמין את מוצרי יוניליוור והעלתה את מחיריהם בשיעור של עד 15%. זאת בזמן ששופרסל עצמה ניהלה מו"מ עם החברה על חזרתה למדפי שופרסל במגזר הכללי, כך על פי פרסום ב'דה מרקר'.
משופרסל נמסר בתגובה: "שופרסל הגיעה להבנות מסחריות עם יוניליוור, במסגרתן המוצרים הפופולריים יחזרו למדפי הרשת לאחר כמעט שלושה חודשים, בהם שופרסל פעלה לעכב ולמזער ככל שניתן את שיעור עליות המחירים שדרשו הספקים השונים. שופרסל תמשיך לעשות ככל שביכולתה על מנת להמשיך להילחם ביוקר המחיה בישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה