כסף וצרכנות

וולט מחלקת פיצויים לחצי מיליון ישראלים: גם לכם מגיע?

כחצי שנה לאחר הפשרה שהושגה בתביעה הייצוגית נגדה, החברה העבירה היום 10 שקלים לכל לקוח לתקופה של חצי שנה שהוא יוכל להזמין מזון באמצעותו. ההסבר בפנים
מערכת ice | 
אפליקציית המשלוחים וולט (צילום וולט, vecteezy)
יש לכם אפליקציית וולט? הפלטפורמה פיצתה היום (חמישי) את כלל לקוחותיה בסכום של עשרה שקלים להזמנה של מזון ממגוון חנויות, זאת לאור הסכם הפשרה שהושג בתביעה ייצוגית נגדה בגין שליחת הודעות פרסומיות בדואר אלקטרוני - בניגוד לחוק, לפני כחצי שנה.
הזיכוי כאמור ניתן בעקבות הסכם פשרה בתביעה ייצוגית על משלוח הודעות פרסומיות בדואר אלקטרוני בניגוד לחוק. לפי ההסכם, אם מלוא הסכום לא ימומש בתוך שישה חודשים, שוב יינתן זיכוי ללקוחות, ואם לאחר שלוש תקופות של חצי שנה הלקוחות לא יממשו את הזיכוי - וולט תעניק אותו גם לשימוש במסעדות. מהלך זה יקרה בעוד שנה מהיום, ככל שהסכום המקסימלי לא ימומש, כך דווח גם בתכנית חסכון בקשת 12.
בהודעה שנשלחה לכל הלקוחות נכתב: "מחכים לכם 10 שקל קרדיטים באזור האישי! הנפקנו לך קרדיט בשווי של 10 שקל בו ניתן לעשות שימוש לשם רכישת מוצרים מקטגוריית החנויות המציעות את מוצריהן בפלטפורמת wolt (בכפוף לתנאי השירות שלנו).

ההטבה מוטענת ומחכה לך באזור אישי ותעמוד בתוקף עד ליום 16.11.22. הקרדיט הוא אישי, לשימוש חד פעמי ואינו ניתן להעברה. הקרדיט ניתן לך במסגרת פיצוי מוסכם בהסדר פשרה בתובענה ייצוגית
ואכן, הלקוחות כבר במאי היו זכאים ל-10 שקלים שתקפים בהזמנת משלוח או איסוף עצמי בלבד, כאשר ניתן לרכוש עם ההנחה את המוצרים הבאים: אלכוהול, פרחים, פינוקים קטנים, מכולת, בריאות ויופי, מוצרי חיות ופארם, כעת יוכלו להזמין מכל השירותים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה