כסף וצרכנות

נחשף: חוזה החלומות של מסי בפ.ס.ז' כולל גם קריפטו

עם חתימתו של כוכב הכדורגל שהגיע מברצלונה למועדון הצרפתי, בחוזהו נכללו מספר לא ידוע של אסימוני אוהדים שסיפקה Socios.com. האם יזכה לרווח לא צפוי בזכות המטבעות הדיגיטליים?
כפיר אדר | 
ליונל מסי (צילום פייסבוק/ ליונל מסי, pixabay)
המעבר המתוקשר של כוכב הכדורגל הארגנטינאי ליאו מסי לפאריס סן ז'רמן מברצלונה כלל תשלום באסימוני אוהדי קריפטו, כך פורסם היום (חמישי) בתקשורת העולמית. חוזהו של הכוכב החדש של הליגה הצרפתית כולל אפיק הכנסה לא שגרתי שחריג בנוף הכדורגל העולמי.
שוויו של המטבע כבר נשק ל-60 דולר כאשר דווח על החתמתו הצפויה של מסי בפ.ס.ז', כך שאם היו לו כמה אלפי מטבעות כאלו, הוא הכניס לכיסו סכום לא מבוטל, בהמשך נרגעה קצת הקפיצה בערכו והוא התאזן סביב 50 דולר.
על פי הדיווחים, דמי הכניסה של אגדת הכדורגל הארגנטינאית למועדון הצרפתי כללו מספר לא ידוע של אסימוני אוהדים שסופקו על ידי חברת Socios.com מבוססת הבלוקצ'יין. הסכום עשוי להיות שווה ל'פרעוש' לא מעט כסף אם אכן ערכם יעלה בהמשך, ממש כמו מטבעות הקריפטו המוכרים והידועים.
מסי עזב השבוע את ברצלונה, המועדון שהיה חלק ממנו מגיל 13 ועלה לבוגרים שלו ב-2005, והצטרף לפ.ס.ז' על חוזה לשנתיים בשווי של כמעט 75 מיליון אירו לעונה ברוטו, סכום שישאיר לו כמעט 40 מיליון אירו נטו לעונה. בפ.ס.ז' לא אמרו את המספר המפורש, אך התייחסו אליו כאל "מספר גדול".
המועדון הצרפתי הוא אחת ממספר גדול של קבוצות כדורגל גדולות שהשיקו אסימוני אוהדים דרך Socios.com, יחד עם ברצלונה, יובנטוס, אתלטיקו מדריד ומנצ'סטר סיטי. האסימונים נועדו לעודד מעורבות אוהדים בכך שהם מציעים להם זכויות הצבעה על החלטות קלות בפעילות המועדונים שלהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה